Cu aceiaşi prestatori deveniţi câştigători ai licitaţiei

Douăzeci de milioane de lei pentru repararea şi întreţinerea străzilor din Suceava

>„Vom cere firmelor câştigătoare să pregătească un număr cât mai mare de echipe, să lucrăm în toate cartierele din oraş” a declarat primarul Ion Lungu > În 2019, a fost disponibilă suma de 30 de milioane de lei, însă programul nu a fost realizat, deoarece „firmele nu au forţă de muncă suficientă”

Primăria Suceava a atribuit serviciul de reparaţii şi întreţinere a străzilor în municipiul reşedinţă. Contractul anterior a expirat pe 6 octombrie 2019, la licitaţie înscriindu-se cele patru firme prestatoare ale serviciului anterior, respectiv asocierea formată din Florconstruct, SUCT, Autotehnorom şi ConBucovina. De altfel, tot acestea sunt şi noii operatori.

„Am semnat contractul care are ca obiect «Reparaţii şi întreţinere străzi pe raza municipiului Suceava» cu asocierea Florconstruct, SUCT, Autotehnorom şi ConBucovina, toate din Suceava, care au câştigat licitaţia organizată de Primărie” a anunţat primarul Ion Lungu, precizând că valoarea estimată a contractului este de 20 de milioane de lei fără TVA, contractul fiind valabil 12 luni.

Lungu susţine că, pe fondul temperaturilor atmosferice favorabile, la debut de martie vor fi pornite staţiile de asfalt. De aceea, vineri, şeful executivului va avea o întrevedere cu responsabilii firmelor constructoare, pentru punerea la punct a programului intervenţiilor la infrastructura rutieră.

„Având în vedere că, la începutul lunii martie, se vor porni staţiile de asfalt, vom avea o discuţie cu câştigătorii licitaţiei, pentru a stabili lucrările pe care le demarăm, prin reparaţii cu covoare asfaltice şi lucrări de plombare. Vom cere firmelor câştigătoare să pregătească un număr cât mai mare de echipe, să lucrăm în toate cartierele din oraş” a explicat Ion Lungu. La începutul anului 2019, Ion Lungu anunţa că pentru repararea, întreţinerea şi modernizarea infrastructurii rutiere sucevene era disponibilă suma de 30 de milioane de lei, „cea mai mare de după Revoluţie”. Astfel, pe durata anului trecut, pe circa 100 de străzi ar fi urmat să aibă loc intervenţii de amploare la carosabil. Însă, din păcate, programul nu a fost realizat, deoarece s-a constatat că „firmele nu au forţă de muncă suficientă”.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: