Investiţie de 11 milioane de euro a Coca-Cola la Poiana Negrii într-o linie de îmbuteliere a apei cu o capacitate de producţie de 1,3 milioane de litri de apă/zi

> Jovan Radosavljevic, directorul general al Coca-Cola HBC România: Noua linie de producţie este mai rapidă, mai performantă şi are un impact redus asupra mediului înconjurător

Sistemul Coca-Cola din România, format din Coca-Cola România şi Coca-Cola HBC România, a inaugurat ieri o nouă linie de îmbuteliere a apei, de ultimă generaţie, la fabrica din Poiana Negrii, cu o capacitate maximă de producţie de 1,3 milioane de litri de apă/zi.

Valoarea totală a investiţiei se ridică la 11 milioane de euro şi cuprinde o nouă linie de îmbuteliere, modernizarea unei alte linii de producţie şi mărirea capacităţii de depozitare, cea din urmă generând o creştere cu 10% a numărului de locuri de muncă, anunţă compania într-un comunicat de presă.

Noua linie de îmbuteliere are o capacitate de îmbuteliere mai mare cu 44% faţă de cea anterioară, păstrând consumul de energie la acelaşi nivel, datorită unei eficienţe energetice mult îmbunătăţite. Totodată, noua investiţie va determina o reducere a consumului de apă folosită în procesul de producţie cu până la 6%.

Sistemul Coca-Cola din România, prezent pe piaţa locală de peste 27 de ani, îşi reconfirmă, prin această nouă investiţie, angajamentul său pe termen lung pe piaţa românească, contribuind astfel la dezvoltarea economiei locale şi a comunităţilor în care activează.

„România este una dintre cele mai importante pieţe pentru Sistemul Coca-Cola, iar astfel de investiţii ne ajută să răspundem cerinţelor crescânde ale clienţilor şi consumatorilor noştri pentru brandurile de apă «Dorna» şi «Poiana Negri». Noua linie de producţie este mai rapidă, mai performantă şi are un impact redus asupra mediului înconjurător, prin folosirea unei cantităţi mai mici de apă şi printr-o eficienţă energetică crescută” a declarat Jovan Radosavljevic, directorul general al Coca-Cola HBC România.

„Sistemul Coca-Cola România înseamnă mai mult decât cele aproape 450 de milioane de euro pe care le generăm aici în fiecare an. Înseamnă, în primul rând, un parteneriat pe termen lung între Coca-Cola şi România, care ţine cont de nevoia românilor de a consuma o apă de calitate într-un mod responsabil faţă de mediu. Iar această nouă investiţie, de peste 11 milioane de euro, este încă o dovadă a importanţei pe care o acordăm acestui parteneriat. De aceea, Dorna este îmbuteliată exclusiv în «Plant Bottle», un ambalaj realizat în proporţie de până la 30% din plante, 100% reciclabil” a declarat Miruna Smeureanu, director de marketing al Coca-Cola România.

Prin această inaugurare se continuă seria investiţiilor realizate în România, după ce, în urmă cu aproape 2 ani, s-au investit 7 milioane de euro pentru o nouă linie de producţie în fabrica de la Timişoara. În total, Sistemul Coca-Cola a realizat investiţii cumulate în valoare de peste 210 milioane de euro pe piaţa locală din 1991 până în prezent.

Coca-Cola HBC deţine trei fabrici în România: la Ploieşti, Timişoara şi Poiana Negrii. În fabrica de la Poiana Negrii sunt în prezent trei linii de producţie – două pentru ambalaje PET şi una pentru ambalaje reutilizabile din sticlă (0,33 litri şi 0,75 litri) şi sunt îmbuteliate brandurile „Dorna – Izvorul Alb” (apă plată), „Dorna” (apă carbogazoasă) şi „Poiana Negri” (apă carbogazoasă).

Fabrica din Poiana Negrii a primit European Water Stewardship – cea mai importantă distincţie din Uniunea Europeană pentru fabricile care dovedesc reducerea consumului de apă şi a altor resurse folosite în procesul de producţie. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: