Un milion de lei costă transportatul zăpezii în afara Sucevei

> „Să spunem că ducem toată zăpada din oraș, nici măcar nu încape discuție, pentru că ne-ar trebui 10 miliarde de lei vechi, bani pe care nu îi avem” declară primarul Ion Lungu
 

Primăria Suceava nu-și permite să încarce în mașini și să transporte zăpada în exces în afara municipiului, așa cum a făcut în iarna lui 2012. Primarul Ion Lungu a declarat ieri că operațiunile sunt costisitoare, fiind debarasate doar stațiile pentru transportul în comun și zonele adiacente unităților de învățământ și instituțiilor publice. „Nu are rost să ne mințim, pentru că nu se poate pune problema căratului zăpezii. Sigur, acolo unde este absolut necesar, în stațiile de autobuz, intrarea în școli și instituțiile publice, o vom lua și o vom mai muta. Dar să spunem că ducem toată zăpada din oraș, nici măcar nu încape discuție, pentru că ne-ar trebui 10 miliarde de lei vechi, bani pe care nu îi avem” a precizat primul gospodar al urbei reședință. Lungu recunoaște că probleme încă mai există, deși Rosal a intervenit și mai poate face lucrări specifice, însă doar în limita banilor pe care Primăria îi poate achita. De precizat este că, doar pentru cele câteva zile de la sfârșitul lunii ianuarie, în care a nins puternic și a fost ghețuș, facturile emise de operatorul de salubritate bucureștean au însumat nu mai puțin de 449.000 de lei. Aflăm că în perioada respectivă în municipiul Suceava au fost împrăștiate 470 de tone sare și 605 tone de nisip, consumându-se 13.000 de litri de motorină. „S-a intervenit în bune condiții și nu s-au înregistrat blocaje, însă probleme sunt. Ca să faci curățenie totală, să cari toată zăpada și spargi gheața, este nevoie de o mașină de bani, iar acest buget trebuie împărțit proporțional și pentru Termica, ACET și Rosal” a conchis primarul Ion Lungu. În februarie 2011, omătul în surplus a fost dus pe terenurile de la periferia urbei, la intrarea dinspre municipiul Fălticeni, prioritate având depunerile de pe marginea carosabilului marilor străzi, precum și din stațiile de îmbarcare-debarcare pentru mijloacele de transport în comun. Cu această operațiune, municipalitatea suceveană a cheltuit 50.000 de lei.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: