Noul crossover Ford Focus Active îmbină versatilitatea unui SUV cu dinamica de top în segmetul lui Focus 

Ford lansează noul Focus Active în variantele hatchback cu cinci uși și wagon. Modelul oferă un nivel superior de versatilitate și un design robust dedicat numărului tot mai mare de clienți europeni de SUV-uri și crossover

 · Cel mai nou membru al seriei Active completează gama modelelor deja lansate: Fiesta Active și KA+ Active, care se diferențiază printr-o gardă la sol ridicată, design inspirat din lumea SUV-urilor și un șasiu optimizat pentru dinamică de top în segmentele lor

 · Capacitățile dinamice pe teren accidentat sunt îmbunătățite de noile moduri de condus selectabile – Slippery și Trail. Interiorul spațios, practic și rafinat susține stilul de viață activ al persoanelor dornice de aventură.

  • Puternice și eficiente, motoarele Ford EcoBoost pe benzină și Ford EcoBlue diesel sunt oferite alături de o gamă largă de tehnologii avansate de asistență a șoferului și de o transmisie automată cu opt rapoarte.

Noul crossover Ford Focus Active adaugă versatilitatea inspirată din lumea SUV-urilor la ținuta de drum exemplară, intuitivă, care inspiră încredere a noului Focus. Disponibil în două variante de caroserie spațioase – hatchback cu cinci uși sau wagon, ambele caracterizate de un design exterior robust, noul Focus Active are o gardă la sol ridicată și o configurație personalizată a șasiului. Noul model păstrează astfel dinamica lui Focus si la piese auto Ford Focus sunt cele bazate pe modelul Focus 4 al gereratiei dupa luna a 7  2018, una de top în segment, adăugând moduri superioare de rulare pe teren accidentat și o poziție mai înaltă la volan, ce sporesc siguranța în timpul condusului urban și extraurban. Stilul de viață activ al clienților de SUV-uri și crossovere este susținut și de Focus Active, care oferă suplimentar două noi moduri de rulare selectabile – Slippery și Trail și bare longitudinale de plafon, în standard, care ajută la transportul bicicletelor sau al echipamentelor sportive. În ceea ce privește motorizările, opțiunile sunt sofisticate și includ puternicele și eficientele motoare pe benzină 1.0 EcoBoost și 1.5 EcoBoost, cu până la 182 CP, dar și unitățile diesel 1.5 EcoBlue și 2.0 EcoBlue, care oferă până la 150 CP. Acestea pot fi cuplate cu transmisii manuale cu șase trepte sau automate cu opt trepte. Sistemele avansate de asistență a șoferului introduse anterior pe noul Focus în cursul acestui an includ versiuni avansate ale tempomatului adaptiv (Adaptive Cruise Control) ale farurilor adaptive (Adaptive Front Lightning System) și ale sistemului de asistență activă la parcare (Active Park Assist).

Vânzările de SUV-uri Ford au crescut cu peste 19% în octombrie față de aceeași lună a anului anterior, iar SUV-urile reprezintă acum mai mult de una din cinci mașini vândute de Ford în Europa. Familia de modele crossover Active le oferă clienților o opțiune suplimentară care se încadrează în trendul mașinilor cu design inspirat de SUV-uri”, spune Roelant de Waard, vicepreședinte Marketing,

Vânzări de piese auto Ford și Service în cadrul Ford Europa. “Noul Focus Active oferă însă mult mai mult decât ceea ce arată: șasiul său personalizat și noile moduri de condus selectabile îi conferă abilități reale pe teren accidentat, toate destinate persoanelor care vor să exploreze și altfel de drumuri decât cele asfaltate”. Noul Focus Active este al treilea membru al familiei de crossovere Active, după ce în cursul acestui an au fost lansate pe piață noile Fiesta Active și KA+ Active. Capabil pe drumuri grele. Distractiv pe șosea Echipat încă din versiunea standard, atât în varianta hatchback cu cinci uși, cât și în cea wagon, cu sofisticata suspensie independentă spate Ford în configurație cu braț scurt/lung (SLA sau Short Long arm independent suspension), șasiul lui Focus Active are o geometrie unică a arcurilor, amortizoarelor, barelor stabilizatoare și articulațiilor, dar și o gardă la sol ridicată cu 30 de milimetri pe puntea față și cu 34 de milimetri pe puntea spate față de versiunea standard a lui Focus. Sistemul de suspensii de tip SLA optimizează confortul și adaptabilitatea, dispunând de un submodul izolat care oferă echilibrul dorit între modul în care puntea față și puntea spate răspund la neregularitățile șoselei, rezultatul fiind călătorii mai line. Bucșele complexe au caracteristici diferite de rigiditate în funcție de direcția în care sunt antrenate, diminuând efectul neplăcut al gropilor mici și limitând zgomotul și vibrațiile. Geometria unică a suspensiei SLA pe varianta wagon repoziționează amortizoarele, ajutând mașina să rămână agilă și reactivă chiar și atunci când portbagajul este încărcat la maximum. În plus, această configurație a permis maximizarea spațiului dedicat bagajelor. Pentru îmbunătățirea ținutei de drum și a durabilității, jantele din aliaj de 17 inch vin echipate cu anvelope cu flanc mai mare: 215/55 R17. Opțional există și varianta unor jante de 18 inch cu anvelope 215/50 R18. Pe lângă modurile de rulare Normal, Sport și Eco care echipează standard toate modelele din gama Focus, noul Focus Active introduce două noi moduri:

  • Slippery, care ajustează sistemul ESC și setările sistemului de control al tracțiunii pentru a crește siguranța pe suprafețe cu aderență scăzută precum noroiul, zăpada sau gheața. Acest mod reduce astfel patinarea roților, implicit la plecarea de pe loc, și oferă un răspuns mai pasiv al pedalei de accelerație. · Trail, care ajută la menținerea inerției pe suprafețe moi, așa cum este nisipul. Ajustează sistemul ABS pentru a permite alunecarea roților, configurează sistemul de control al tracțiunii pentru o rotire mai liberă a roții, care elimină astfel nisip, zăpadă sau noroi de pe anvelope, și oferă un răspuns mai pasiv al pedalei de accelerație.
  • Trail, care ajută la menținerea inerției pe suprafețe moi, așa cum este nisipul. Ajustează sistemul ABS pentru a permite alunecarea roților, configurează sistemul de control al tracțiunii pentru o rotire mai liberă a roții, care elimină astfel nisip, zăpadă sau noroi de pe anvelope, și oferă un răspuns mai pasiv al pedalei de accelerație.
Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: