METRO Cash&Carry Suceava

Precizare

În urma unor articole apărute în presa din Suceava, re-feritoare la controlul Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor asupra unor produse comercializate de METRO Cash&Carry Suceava, compania METRO Cash&Car-ry Romania dorește să facă următoarele precizări, pentru corecta și completa informare a cititorilor publicației și a partenerilor noștri:
 

> Controlul efectuat în data de 27 octombrie 2008 de către OJPC Suceava s-a realizat fără respectarea procedurilor de verificare metrologică specificate în H.G. nr. 530/2001, modificată și completată prin H.G. nr. 402 din 2003. Con-trolul a încălcat anumite pre-vederi ale Ordinului mai sus evocat, privitoare la prele-varea probelor, constituirea eșantionului reprezentativ, metoda de calcul a abaterii și interpretarea rezultatului. > În conformitate cu legislația în vigoare, verificările metrologice se execută numai de către personalul autorizat al Biroului Român de Metro-logie Legală, ceea ce înseamnă că inspectorii OJPC Suceava trebuia să fie însoțiți în timpul controlului de un reprezentant al Biroului Român de Metrologie Legală, care să supervizeze respectarea procedurilor. > METRO Cash&Carry Romania subliniază că sancțiunea cu amendă primită din partea OJPC Suceava va fi contestată în instanță. > De asemenea, METRO Cash&Carry Romania insistă, o dată în plus, asupra corectării confuziei între diferitele forme de comerț modern prezente pe piața suceveană. Forma de comerț practicat de compania METRO Cash&Carry Romania este de tip cash&carry, rezervată profesioniștilor din domeniul gastro, alimentar, segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, firme de catering), revânzătorilor, liber-profesioniștilor, celor care își administrează propria afacere, în consecință, diferit de cel al celorlalți jucători din piață, gen supermarketuri, hypermarketuri, magazine de tip discount etc. Dorim să-i asigurăm pe toți cititorii publicației Dvs. și pe partenerii noștri că METRO Cash&Carry Romania tratează cu toată seriozitatea problemele legate de protecția și si-guranța consumatorilor, res-pectând cu strictețe legislația română în domeniu. Totodată, creșterea continuă a calității serviciilor oferite este preocuparea principală a tutu-ror unităților de distribuție operate de METRO Cash&Carry Romania, astfel încât să ne tratăm clienții la înălțimea așteptărilor acestora. Departamentul de Comunicare și Relații Publice, METRO Cash & Carry Romania pr@metro.ro

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: