METRO Suceava, după extindere și modernizare

Între cele mai moderne din România și R. Moldova

La patru ani de la inaugurare, în prezența conducerii Primăriei Suceava, a reprezentanților unor direcții și instituții județene, Centrul de distribuție METRO Cash & Carry Suceava a fost redeschis ieri, într-o nouă prezentare. De fapt este impropriu să vorbim de redeschidere, câtă vreme extinderea și modernizarea hipermar-ketului, care a durat șase luni, s-a făcut din mers, fără a fi închis nicio zi, clienții făcându-și cumpărăturile la fel ca înainte.
 

O parte dintre clienți, mai ales cei de top, au mai făcut ceva; ei au venit cu observații și propuneri, unele fiind însușite și aplicate, pentru o cât mai bună servire. Și, după ce parcurgi spațiile de expu-nere și vânzare, cu siguranță vei spune, așa cum a făcut-o dl primar Ion Lungu, că, practic, acest mare complex comercial a fost recon-struit. În noua formulă, METRO Cash & Carry Suceava reprezintă una dintre cele mai moder-ne locații aparținând METRO din România și Republica Moldova. Desigur, și efortul finan-ciar a fost pe măsură, valoarea investiției ridi-cându-se la aproximativ 3,5 milioane de euro. Astfel că, după cum ne spunea dna Ligia So-rescu, Head of Marketing Departament, METRO Suceava, cu o suprafață de vânzare de 7.100 mp, este acum mai mare decât cele de la Bacău și Iași. Evident, totul a fost posibil datorită clienților, care, după cum sucevenii își amin-tesc, au dat năvală chiar de la apariția METRO la Suceava, acesta menținându-se și în conti-nuare pe primele locuri la vânzări între cele 23 de magazine din țară, câte numără acum rețeaua de distribuție METRO din România. Pe bună dreptate, dl Vladimir Vava, director operațional METRO Cash & Carry pentru România și Moldova, aprecia că „intrarea în Suceava, acum patru ani, a fost pentru Compania METRO un pas foarte bun. Magazinul din Suceava se numără între cele mai bune din România și Moldova, inclusiv (după remodelare și extindere) în ceea ce privește structura și suprafața de vânzare”. Aceasta este acum cu 29 la sută mai mare decât suprafața inițială de vânzare a magazinului. Prin extindere au fost create și două spații noi: > Garden Center, cu o suprafață de 350 mp, din care 200 mp seră, 100 mp suprafață acoperită parțial și 50 mp în aer liber > spațiul destinat echipamentelor gastro, cu aparatură și utilaje destinate clienților care au afaceri proprii (baruri, restaurante etc.). Dna Camelia Stancu, director al Centrului de distribuție METRO Suceava, a prezentat pe larg și celelalte noutăți și modificări privind repoziționarea și extinderea raioanelor, dotarea cu echipamente noi și performante la raioanele de produse proaspete, conforme cu normele internaționale de calitate HACCP, expunerea modernă a celor aproximativ 17.000 de articole, care vor contribui la eficientizarea activității de aprovizionare zilnică a clienților profesioniști. Nu intrăm însă în amănunte, deoarece majoritatea cititorilor noștri care se aprovizionează de la METRO Suceava au văzut deja tot ceea ce s-a schimbat aici în bine.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: