Până pe 15 decembrie

Contribuabilii suceveni pot cere eşalonarea obligaţiilor adunate după declararea stării de urgenţă

>Aceştia trebuie să nu fi înregistrat datorii anterioare sau să fie în procedura falimentului ori în dizolvare

Contribuabilii suceveni pot depune, prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, cererile pentru accesarea eşalonării la plată simplificate, anunţă Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Suceava. Potrivit purtătorului de cuvânt Oana Violeta Apetrea, contribuabilii persoane fizice şi persoanele juridice pot accesa eşalonarea la plată simplificată, pe o perioadă de cel mult 12 luni, pentru obligaţiile fiscale principale şi accesorii datorate după data declarării stării de urgenţă. În acest sens trebuie îndeplinite următoarele condiţii: să se depună o cerere până la data de 15 decembrie 2020 inclusiv; să nu se înregistreze obligaţii fiscale restante la data declarării stării de urgenţă, nestinse la data eliberării certificatului de atestare fiscală; să nu fie în procedura falimentului; să nu fie în dizolvare; să fie depuse toate declaraţiile fiscale până la data eliberării certificatului de atestare fiscală; să nu se fi stabilit răspunderea potrivit legislaţiei privind insolvenţa şi/sau răspunderea solidară. Cererea de eşalonare la plată se soluţionează în termen de cel mult 5 zile de la data depunerii acesteia. La cerere nu se anexează alte documente, în afara propunerii de grafic de eşalonare şi nici nu este necesară constituirea de garanţii. Pe perioada eşalonării la plată se pot depune două cereri de modificare, în situaţia în care se doreşte includerea obligaţiilor care constituie condiţie de plată, precum şi două cereri de menţinere a valabilităţii eşalonării, atunci când a fost pierdută valabilitatea acesteia, ca urmare a neîndeplinirii condiţiilor. Totodată, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice readuce în atenţia contribuabililor suceveni facilităţile fiscale pe care le pot accesa pentru conformarea la plata obligaţiilor fiscale, respectiv eşalonarea la plată conform Codului de procedură fiscală, anularea obligaţiilor de plată accesorii şi restructurarea obligaţiilor bugetare.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: