Educaţia, pilon al programului de responsabilitate socială

 „Educaţia reprezintă pentru Holzindustrie Schweighofer, alături de sfera socială, domeniul sănătăţii şi al mediului, unul dintre pilonii centrali ai programului de responsabilitate socială”.

Dintr-un comunicat de presă al companiei, aflăm că pe lângă dezvoltarea şcolii profesionale din Moineşti (jud. Bacău) şi a programului “Şcoală după şcoală” din Reci (jud. Covasna), dar şi prin sprijinirea studenţilor merituoşi prin programul de burse derulat în trei din cele mai importante centre universitare (Suceava, Braşov şi Cluj), Holzindustrie Schweighofer îşi aduce o contribuţie majoră şi la dotarea cu echipamente de ultimă generaţie a laboratoarelor de cercetare ale facultăţilor de silvicultură din ţară.

La Suceava, în cadrul Universităţii „Ştefan cel Mare”, unde, se spune, „funcţionează unul dintre cele mai performante laboratoare de biometrie forestieră din Europa de Est”, compania a contribuit, în ultimii ani, la achiziţionarea mai multor instrumente moderne, în valoare de peste 35.000 euro, ce sunt folosite atât de studenţi, cât şi de cadrele didactice în activitatea lor continuă de învăţare, cercetare, inovare şi dezvoltare. Holzindustrie Schweighofer apreciază că o bază materială modernă reprezintă un punct de plecare pentru performanţe înalte în domeniul cercetării, dar şi în proiecte cu aplicabilitate imediată în beneficiul comunităţii locale.

În comunicat se precizează unele dintre realizările şi iniţiativele Laboratorului de Biometrie Forestieră: https://www.youtube.com/watch?v=dcoHcuQQWOM.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: