Potrivit unui sondaj realizat la Universitatea Suceava

Majoritatea studenților sunt mulțumiți de condițiile de cazare din cămine

> În ce privește cheltuielile cu viața de student, peste 40% cheltuiesc mai mult ca în alte centre universitare
 

Majoritatea studenților care locuiesc în căminele Universității Suceava apreciază de la mediu până la foarte ridicat nivelul condițiilor de cazare ce li se oferă, arată un sondaj realizat în rândul lor. Astfel, 85,4% dintre studenții chestionați au optat în intervalul mediu – foarte ridicat atunci când au apreciat standardele de cazare oferite de USV. În ce privește costurile cu cazarea, cei mai mulți, adică 42,9%, le-au considerat ca fiind mai mari decât în alte universități, 23,1% consideră că sunt la fel, iar 9,5% dintre studenți au apreciat ca fiind mai mici față de alte universități. Nu au răspuns la această întrebare 24,5% dintre respondenți. Sondajul arată că pe aproximativ 30% dintre intervievați îi costă viața de student între 300 și 500 de lei, cam tot atâția cheltuiesc 500-700 lei, iar 28,8% plătesc peste 700 de lei. Serviciile oferite de Universitate s-au îmbunătățit față de 2008 Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava a finalizat la începutul lunii iulie Barometrul serviciilor sociale și administrative pentru anul universitar 2010-2011, cercetare coordonată de conf. univ. dr. Carmen Cornelia Balan, sociolog, și psihologii Liliana Bujor și Diana Teodorescu. O parte a studiului a vizat identificarea gradului de mulțumire al beneficiarilor față de serviciile oferite de Serviciul Social, fiind urmăriți mai mulți indicatori: cazarea în USV, acordarea burselor, decontarea biletelor de transport auto urban și interurban, precum și calitatea relaționării cu publicul. Au fost cerute și opinii ale studenților referitoare la operativitatea, corectitudinea și amabilitatea personalului. „Acest studiu face parte dintr-un set de cercetări periodice care au ca obiectiv optimizarea serviciilor oferite de Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava. Cea mai importantă concluzie pe care o putem deduce în baza rezultatelor obținute este aceea că peste 50% dintre respondenți sunt mulțumiți în mare și foarte mare măsură de aceste servicii și de personalul acestui departament. Rezultatele arată o evidentă îmbunătățire a serviciilor acestui departament în urma măsurilor luate după studiul realizat în 2008”, au declarat reprezentanții Universității „Ștefan cel Mare” Suceava.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: