Șoseaua de centură a municipiului Suceava

Bani sunt, se impune viteză !

Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat ieri că a solicitat constructorului șoselei de centură a municipiului Suceava să accelereze lucrările în zona Șcheia, unde să înceapă construcția pasajelor ce vor face legătura cu DN 17, dar și în zona Pătrăuți, la legătura cu DN 2.
 

El a arătat că au fost alocate 40 de milioane de lei de către Compania Națională de Auto-străzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) pentru continuarea lucrărilor de construcție la ruta ocolitoare a municipiului, exprimându-și speranța că acestea vor fi finalizate în acest an. Potrivit șefului executivului județean, singura problemă o reprezintă consolidarea unui versant, pe o lungime de 400-500 de metri, în zona Mănăstirii Hagigadar. Președintele CJ Suceava a adăugat că în cazul în care, din motive tehnice, nu se vor putea finaliza lucrările în zona Hagigadar, șoseaua de centură va fi deschisă în acest an doar până la un drum județean din comuna Moara, urmând ca lucrările să fie continuate pe porțiunea respectivă. Primarul Sucevei, Ion Lungu, a declarat recent că în cazul șoselei ocolitoare s-a realizat 30% din proiect, fiind executate lucrările cele mai grele, ale viaductelor, și că urmează să fie continuate lucrările la “drum întins”. “Din discuțiile cu specialiștii am înțeles că se pot finaliza în acest an lucrările la acest drum”, a spus Ion Lungu. Lucrările la ruta ocolitoare a municipiului Suceava au început la sfârșitul anului 2008, iar potrivit proiectului urmează să fie încheiate în 2011. Șoseaua de centură va avea o lungime de 13,2 kilometri, o lățime a platformei de 11 metri, viteza minimă de proiectare fiind de 80 km/h. Această lucrare cuprinde trei viaducte, cinci poduri, dintre care unul peste râul Suceava, și șapte pasaje de trecere. Investiția pentru realizarea șoselei de centură a municipiului Suceava se ridică la 67 de milioane de euro. Ministerul Transporturilor are la dispoziție, prin Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), 1,42 de miliarde de euro pentru investițiile în infrastructură, atât în drumuri naționale, cât și în autostrăzi, conform proiectului de buget pe 2011, publicat pe site-ul ministerului. Printre proiectele care ar trebui să fie finalizate anul acesta se numără și variante ocolitoare, printre care cele din zona de nord a Capitalei, între DN 7 și DN 2 (bretele de legătură, pasaj superior peste calea ferată la Otopeni și pasajul Mogoșoaia), cea din Suceava și cea din Cluj, secțiunea de Nord-Est.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: