Lucrările șoselei de centură ar putea fi încheiate în acest an

Lucrările cele mai grele la șoseaua de centură a Sucevei au fost executate, ceea ce înseamnă că, la finele acestui an, investiția de 67 de milioane de euro ar putea fi dusă la bun sfârșit, a declarat, ieri, primarul municipiului reședință de județ, Ion Lungu.
 

„Din discuțiile cu specialiștii am înțeles că se pot finaliza în acest an lucrările la acest drum”, a spus Ion Lungu, într-o conferință de presă. Edilul-șef a arătat că, pentru ca lucrarea să fie finalizată la sfârșitul acestui an, se impune un ritm mai alert de finalizare a exproprierilor din zona comunei Șcheia, el menționând că sumele de bani pentru plata despăgubirilor, de aproximativ 9 milioane de lei, au fost alocate de Guvern. „Nu sunt blocaje la exproprieri, dar acestea se află în derulare și trebuie să grăbim ritmul”, a spus primarul. El a arătat, totodată, că și Ministerul Transporturilor urmează să asigure finanțarea lucrărilor, reprezentând aproximativ 40 de milioane de lei. Lungu a spus că s-a realizat 30% din proiect, fiind executate lucrările cele mai grele, ale viaductelor, și că urmează să fie continuate lucrările la „drum întins”. Lucrările la ruta ocolitoare a municipiului Suceava au început la sfârșitul anului 2008, iar potrivit proiectului urmează să fie încheiate în 2011. Șoseaua de centură va avea o lungime de 13,2 km, o lățime a platformei de 11 metri, viteza minimă de proiectare fiind de 80 de km/h. Lucrarea cuprinde 3 viaducte, 5 poduri, dintre care unul peste râul Suceava, și 7 pasaje de trecere. Potrivit cotidianului „Gândul”, anul acesta, Ministerul Transporturilor are la dispoziție, prin Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), 1,42 de miliarde de euro pentru investițiile în infrastructură, atât în drumuri naționale, cât și în autostrăzi, în creștere nesemnificativă față de bugetul de anul trecut, conform proiectului de buget pe 2011, publicat pe site-ul ministerului. Printre proiectele care ar trebui să fie finalizate anul acesta se numără și variante ocolitoare, printre care cele din zona de nord a Capitalei, între DN 7 și DN 2 (bretele de legătură, pasaj superior peste calea ferată la Otopeni și pasajul Mogoșoaia), cea din Suceava și cea din Cluj-Napoca, secțiunea de nord-est.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: