La Gura Humorului și Fălticeni

S-au desființat centrele de relații cu clienții ale E.ON

> E.ON a reorganizat aceste centre, deoarece consumatorii preferă Call Center
 

Centrele de relații cu clienții ale E.ON din localitățile Gura Humorului și Fălticeni nu vor mai funcționa începând cu data de 1 decembrie a.c., ca urmare a reorganizării activității acestora informează E.ON Moldova Furnizare. Reorganizarea a fost impusă de faptul că sunt folosite tot mai frecvent de către clienți serviciile oferite prin Call Centerul E.ON. Astfel, dacă în 2008 au fost primite la Call Center 27.000 de apeluri, iar în cursul anului trecut circa 70.000 de apeluri, în primele opt luni ale acestui an au fost înregistrate aproximativ 80.000 de apeluri. “În prezent, clienții companiei pot solicita la Call Centerul E.ON Moldova Furnizare informații referitoare la încheierea contractelor, tarifele în vigoare, taxele Radio și TV, facturare, posibilități de plată a facturilor, obținerea de avize etc., și pot efectua o multitudine de operațiuni”, au mai informat reprezentanții E.ON. Telefoanele Call Center sunt 0801 000 939 – pentru apeluri din rețeaua Romtelecom, cu tariful local, sau 0235 305 555 – pentru apeluri din orice rețea, tariful fiind al operatorului din rețeaua căruia se efectuează apelul.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: