Un portal web pentru servicii electronice şi un sistem digital de administrare a documentelor

> Viceprimarul Lucian Harşovschi a explicat care sunt opţiunile sucevenilor pentru a evita aglomeraţia şi deplasarea la ghişeele primăriei

 Viceprimarul Lucian Harşovschi a anunţat, luni, că la nivelul Primăriei Suceava se instalează un portal web pentru servicii electronice şi un sistem digital de administrare a documentelor (prin proiectul APLICAT), cu ajutorul cărora sucevenii vor putea solicita online actele de care au nevoie (de exemplu aviz/acord/autorizaţie/adeverinţă etc.).

Potrivit lui Harşovschi, procesul va fi simplu. Acesta va consta din completarea unei cereri pentru înregistrare solicitare, ataşare document justificativ, trimitere către primărie, procesare solicitare, generare act şi livrare prin portal împreună cu notificările pe e-mail/sms.

Proiectul este finanţat prin fonduri europene, valoarea totală a acestuia este de 2.777.418 lei, iar termenul de finalizare este 24.07.2021, a ţinut să precizeze viceprimarul.

Viceprimarul a mai anunţat că începând de luni şi până în 17 martie a.c., în cadrul municipalităţii vor avea loc activităţi de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate, ce vor oferi servicii electronice pentru cetăţeni.

Pe lângă aceasta, Lucian Harşovschi a reamintit că Primăria Suceava asigură accesul online al cetăţenilor pentru informaţii referitoare la petiţii, impozite şi taxe locale, eliberarea avizelor şi autorizaţiilor etc. Astfel, sucevenii pot accesa online informaţiile şi formularele disponibile pe site-ul Primăriei. De exemplu se poate verifica stadiul soluţionării cererilor prin accesarea unui link, introducerea numărului bonului şi a datei înregistrării. La subsecţiunea  „Formulare“, este posibilă accesarea formularelor de cereri specifice fiecărui serviciu în parte. Pentru plata impozitelor şi a taxelor locale există această opţiune.

Viceprimarul a subliniat că cei care nu au acces la mediul online, pentru a evita aglomeraţia şi deplasarea la ghişeele primăriei, pot solicitata informaţiile de care au nevoie apelând la telefon 0230 212 696. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariul dvs.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: