Primarul Ion Lungu a deschis varianta pentru traficul uşor a rutei alternative peste apa Sucevei

>Traficul principal se va reduce cu 20%, din centrul Sucevei în zona comercială ajungându-se pe strada Mirăuţi, cu traversarea Podului Unirii şi continuând cu drumul dintre fosta Termica şi Bazar >„În baza strategiei de fluidizare a traficului, Suceava urmează a fi printre puţinele oraşe care vor avea un inel ocolitor complet” a punctat primarul Ion Lungu, menţionând că acest lucru se va întâmpla după construirea rutei ocolitoare nr. 2

Ieri, Ion Lungu, primarul Sucevei, Gheorghe Flutur, preşedintele Consiliului Judeţean, şi deputatul liberal Ioan Bălan au inaugurat o primă variantă a rutei alternative Suceava – Botoşani. Este vorba despre cea destinată traficului uşor, respectiv autovehiculelor de sub 3,5 tone, pe relaţia intersecţiei Căii Unirii cu strada Petru Rareş – strada Mirăuţi – Podul Unirii – strada Energeticianului – Calea Unirii.

Şeful municipalităţii sucevene a declarat că, doar într-un an şi 5 luni, cu 1,5 milioane de euro, sumă alocată de la bugetul local, s-a reuşit atât construirea Podului Unirii, cât şi amenajarea şi darea în folosinţă a porţiunii dintre acest din urmă obiectiv şi centrul municipiului.

„Eu zic că, într-un termen rezonabil, de când au început lucrările la Podul Unirii, şi cu nişte costuri, de asemenea, rezonabile, cheltuite de Primărie din fonduri proprii, s-a reuşit amenajarea noului podul şi a acestei variante pentru traficul uşor” a subliniat edilul-şef, adăugând că se estimează a se înregistra o reducere cu 20% a traficului de artera principală. Lungu a ţinut să precizeze că, începând de ieri, se lucrează la podeţul de pe cea de-a doua variantă, respectiv cea dintre intersecţia de la Sala sporturilor a străzii Apeductului cu Calea Unirii şi strada Traian Vuia, până la Podul Unirii din zona Staţiei de epurare a apelor uzate orăşeneşti, la această variantă intervenţiile trebuind să fie gata la mijlocul anului viitor. Potrivit primarului, în proiect este şi amenajarea unei căi de circulaţie între Podul Unirii şi viitoarea centură de ocolire a municipiului, dintre DE 85 şi DN 29, cu joncţiune în zona localităţii Tişăuţi. „La Tişăuţi ne vom întâlni cu ruta ocolitoare nr. 2 a municipiului Suceava pe relaţia Cumpărătura – Ipoteşti –Tişăuţi – Salcea. Iată că, în baza strategiei de fluidizare a traficului, Suceava urmează a fi printre puţinele oraşe care vor avea un inel ocolitor” a punctat Ion Lungu, mulţumind firmei constructoare care a ridicat podul într-un termen record de 4 luni, cât şi firmei care lucrează efectiv la varianta alternativă. Lucrările la Podul Unirii peste râul Suceava au început pe 15 aprilie 2019, fiind executate de Cornell’s Floor, subsidiară a unei companii americane. De la pod, se va ajunge şi pe DN 29, pe traseul strada Energeticianului – strada betonată de pe lângă Termica – traversarea căii ferate – strada Traian Popovici, cu ieşire în dreptul fostei Avicola.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: