Drumul DN 2 Bucureşti – Siret, cel mai periculos din ţară

>În 2017 s-au produs pe acest drum 177 de accidente grave, în care au murit 76 de persoane > Soluţia luată în calcul pe termen scurt este realizarea unui sistem alternativ de benzi 2+1

 Cel mai periculos drum din ţară este DN 2 (E 85) Bucureşti – Siret, potrivit statisticilor Poliţiei Rutiere, care a menţionat că în cursul anului 2017 s-au produs pe acest drum 177 de accidente grave în care 76 de persoane şi-au pierdut viaţa, arată Cotidianul.ro.

În vederea reducerii numărului de accidente, varianta pe termen mediu este construcţia unei autostrăzi sau a unui drum expres, dar acest proiect ar putea să fie viabil abia după 2020, în condiţiile în care pentru drumul Ploieşti – Paşcani nu au fost făcută nici evaluarea ofertelor, deşi licitaţia a fost lansată la sfârşitul anului 2016.

Sursa citată menţionează că o soluţie pe termen scurt pentru reducerea accidentelor ar putea fi resistematizarea circulaţiei astfel încât să se asigure alternativ un sistem 2+1.

www.romanidecentenar.ro

Astfel, faţă de cele două benzi clasice şi cu acostament lărgit ar urma să se retraseze pe câţiva kilometri două benzi pe un sens şi cu o singură bandă pe contrasens, variantă care va fi alternativă pentru ambele sensuri de mers.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar urma să realizeze simulări pentru introducerea acestui nou sistem de resistematizare a drumului naţional DN 2, menţionează sursa citată.

Un asemenea sistem este folosit de mulţi ani pe drumuri naţionale din ţări din vestul Europei. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: