La Spitalul Județean Suceava

Desfășurarea activității medicale va fi tot timpul vizată de controale ale conducerii

Modul de desfășurare a activității medicale de la Spitalul Județean Suceava va face obiectul unor controale cu caracter permanent, începând de la comportamentul față de pacienți și până la exercitarea actului medical în sine, ne-a declarat managerul unității, Vasile Râmbu. El a precizat că a fost numită o echipă de control, coordonată de directorul medical, care verifică activitatea din secții, dar și din ambulatoriul integrat de specialitate.
 

Directorul Râmbu ne-a spus că acest control vizează toate aspectele activității medicale, inclusiv comportamentul medicilor și al asistentelor față de pacienți. “Scopul verificărilor este îmbunătățirea actului medical, începând efectiv cu prezența în cadrul programului normal de lucru, până la respectarea protocolului de practică medicală”. În ambulatoriu, “trebuie asigurate 28 de consultații în cele 7 ore de program” Ținta controlului este și activitatea desfășurată în ambulatoriul integrat de specialitate, în special efectuarea numărului obligatoriu de consultații, a precizat managerul spitalului: “Dat fiind faptul că vom avea un ambulatoriu modern, atât din punct de vedere al condițiilor de muncă, cât și al dotărilor, e obligatoriu să intensificăm realizarea actului medical în aceste cabinete. Activitatea va fi asigurată cu personalul medical din secții, avem o țintă de consultații, avem și venituri care trebuie asigurate prin activitatea din ambulatoriu. Trebuie asigurate 28 de consultații în cele 7 ore de program, depinde de ei cum își împart consultațiile. Mizăm pe ele la partea de venituri, pe baza cărora vom face cheltuielile, trebuie să realizăm ținta respectivă”, a mai spus managerul spitalului. Reamintim că, până la finalizarea procesului de dotare al ambulatoriului integrat de specialitate de la spital, ale cărui lucrări de reabilitare s-au încheiat, consultațiile se desfășoară în fostele cabinete. Ambulatoriile de specialitate reprezintă o cerință actuală a sistemului sanitar, pentru a reduce cheltuielile foarte mari din spitale, de aceea ele au fost reorganizate prin ordin al Ministerului Sănătății. Ambulatoriul integrat face parte din structura spitalului și are schema unică de personal cu cea a spitalului. Spre deosebire de vechile ambulatorii, prestatorii de servicii medicale semnează un singur contract, și pentru activitatea din secții, și pentru cea din ambulatoriul integrat.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: