Centura municipiului Rădăuți a fost finanțată

Lungimea totală a șoselei de centură va fi de 16.579 km > Împărțirea în tronsoane a fost făcută astfel ca, în cazul unei execuții etapizate, fiecare tronson să asigure legătura dintre două drumuri naționale > Contractul de execuție se va derula pe o perioadă de 36 de luni
 

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a aprobat finanțarea din bugetul anului 2010 a obiectivului de investiții – Centura municipiului Rădăuți, conform H.G nr.91/2009. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași din cadrul C.N.A.D.N.R. S.A. a început procedura de atribuire prin licitație deschisă a lucrărilor la „Centura municipiului Rădăuți”. Valoarea estimativă a lucrărilor de proiectare și execuție, care cuprind întocmirea proiectului tehnic, detaliile de execuție, proiectul de urmărire specială, documentații pentru obținerea acordurilor, avizelor și autorizațiilor, documentația de exproprieri, documentația pentru organizarea de șantier, caietele de sarcini, planul de securitate și sănătate, verificarea tehnică a proiectării, precum și execuția lucrărilor, este de aproximativ 145.884.760 de lei, adică 27,682 milioane de euro. În cadrul studiului de fezabilitate au fost studiate trei variante de traseu, fiind avizată cea care cuprinde patru tronsoane. Tronsonul 1 va pleca din DN 2H, la km 12+314, imediat după ce pătrunde în intravilanul municipiului Rădăuți, și se va îndrepta spre pârâul Sucevița, pe care îl va traversa pe un pod, după care va străbate o zonă de terenuri agricole. La km 2+982 va intersecta DJ 178 cu un sens giratoriu, apoi va traversa pârâul Sucevița pe un pod, va străbate un teren agricol și va ajunge într-un sens giratoriu proiectat la intersecția cu DN 17A. Traseul acestui tronson va avea lungimea de 5,617 km. Cel de-al doilea tronson va pleca din intersecția cu DN 17A, spre nord-est, va intersecta Drumul comunal 46 (Rădăuți – Horodnic) într-un sens giratoriu, va traversa calea ferată Dornești – Nisipitu și DN 2H pe un pasaj. Pentru desfășurarea în siguranță a traficului a fost prevăzută o intersecție giratorie după ieșirea de pe pasaj. Acest tronson ar trebui realizat în momentul în care va crește traficul pe DN 2H spre direcțiile Gălănești, Vicov de pe DN 2E și în intersecția dintre DN 17A, DN 2E și DJ 209K, în localitatea Marginea. Traseul acestui tronson va avea lungimea de 2,905 km. Tronsonul 3 va pleca din sensul giratoriu al intersecției cu DN 2H a tronsonului 2, va traversa DJ 178C printr-un sens giratoriu și va ajunge în sensul giratoriu din DN 17 A la ieșirea din Rădăuți către Dornești. Realizarea lui va fi legată de reali-zarea tronsonului 2 și de recenzarea unui trafic ridicat pe direcția Siret – Dornești – Câmpulung și Siret – Dornești – Vicov – Putna, și va avea o lungimea de 4,5 km. Cel de-al patrulea tronson, care va pleca din sensul giratoriu al intersecției cu DN 17A, va traversa această arteră, apoi calea ferată Dornești – Nisipitu va parcurge terenuri din intravilanul municipiului Rădăuți și va ajunge la kilometrul zero de plecare al variantei, cu mențiunea că lungimea acestui tronson este de 3,557 km.

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

SUMARUL EDIȚIEI