Pentru creșterea calității serviciilor

A fost introdus chestionarul de satisfacție

La Spitalul Județean Suceava a fost introdus chestionarul de satisfacție care va fi aplicat, periodic, la unul din 5 pacienți externați, pe toate secțiile și compartimentele. Directorul medical al spitalului, dr. Doina Motan Ganea, a precizat ieri că prin aceasta se urmărește îmbunătățirea calității serviciilor medicale, deziderat pe care-l vizează de altfel comitetul director al spitalului, ai cărui membri tocmai au primit decizie de numire pe post, după concursul încheiat săptămâna trecută.
 

Este vorba de funcțiile de director medical, de directorii economic și de îngrijiri, postul de director administrativ nefiind încă ocupat. El va fi scos din nou la concurs în perioada următoare. Proaspăta directoare de îngrijiri Doina Chirap a declarat, tot ieri, în cadrul unei conferințe de presă, că în activitatea pe care o desfășura va merge tot „pe calitatea serviciilor”. Pentru aceasta, va proceda mai întâi la o evaluare a cadrelor pe care le are în subordine și va purta discuții cu ele, dar și cu pacienții. „Vrem ca pacienții să fie bine îngrijiți. Trebuie să fii exigent ca să faci ceva. Vrem să pornim de la ușă cu un zâmbet, fiindcă nimeni nu vine la spital din plăcere”, a spus Doina Chirap. Chestionarul de satisfacție pacienți a fost postat și pe site-ul spitalului și poate fi accesat. La Spitalul Județean Suceava funcționează circa 650 asistente și infirmiere.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: