Administraţia Finanţelor Publice recomandă sucevenilor să se „înroleze” în SPV

> Serviciul oferă facilitatea comunicării electronice a actelor, precum şi pe cea a obţinerii de înscrisuri privind situaţiile financiară şi fiscală proprii > În SPV erau înregistraţi 30.802 de utilizatori din raza AJFP Suceava, atât persoane juridice, persoane fizice, cât şi alte entităţi

Pentru a beneficia de avantajele comunicării online cu administraţia fiscală, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice (AJFP) Suceava recomandă contribuabililor persoane fizice şi contribuabililor persoane juridice să se înregistreze în „Spaţiul privat virtual” (SPV). Oana Violeta-Apetrea, purtătorul de cuvânt al AJFP, informează că SPV este disponibil 24 de ore din 24 şi 7 zile din 7, nu implică niciun cost, serviciul oferind posibilitatea depunerii electronice a declaraţiilor „212”, „204”, „208”, „230”, cât şi cea a solicitării diferitelor documente, precum situaţia obligaţiilor de plată; nota de plată; situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de angajatori; certificatul de atestare fiscală; adeverinţa de venit şi certificatul de cazier fiscal. Totodată, prin intermediul SPV, contribuabilii persoane fizice pot achita obligaţiile fiscale către buget, direct cu cardul bancar prin interconectarea cu Ghiseul.ro.

„Spaţiul Privat Virtual oferă contribuabililor persoane fizice şi persoane juridice toate facilităţile comunicării electronice a actelor administrative fiscale emise în formă electronică, precum şi a altor informaţii şi înscrisuri în legătură cu situaţia financiară sau cea fiscală proprii” arată Oana Violeta Apetrea. Înregistrarea în SPV se face prin accesarea site-ului Anaf.ro, în secţiunea: „Înregistrare în Spaţiul privat virtual” – rubrica „Înregistrare utilizatori persoane fizice şi juridice”. Persoanele care deţin deja un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul ANAF se pot autentifica în „Spaţiul privat virtual” cu ajutorul acestuia.

„În condiţiile actuale, când este foarte importantă respectarea distanţării sociale, AJFP recomandă utilizarea serviciilor electronice, astfel fiind evitate deplasările, economisindu-se   timp şi resurse şi, nu în ultimul rând, eliminându-se formularele în format hârtie” spune Oana Violeta-Apetrea. Totodată, la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Suceava, dar şi la cele ale serviciilor teritoriale, la dispoziţie sunt calculatoare în sistem self-service, asigurându-se inclusiv îndrumare în utilizarea serviciilor la distanţă.

Pe 31 decembrie 2020, în „Spaţiul Privat Virtual” erau înrolaţi 30.802 de utilizatori din raza de administrare a AJFP Suceava, atât persoane juridice, persoane fizice, cât şi alte entităţi.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: