E.ON:

Intervenţiile în teren se desfăşoară în condiţii sigure şi cu respectarea strictă a regulilor de protecţie sanitară

Angajaţii companiilor E.ON desfăşoară în această perioadă activităţi de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică şi gaze naturale, dar şi pentru a realiza diverse intervenţii tehnice importante la instalaţiile interioare de gaze naturale şi electricitate.

Pentru că ne preocupă atât siguranţa, cât şi sănătatea clienţilor şi angajaţilor, dorim să îi asigurăm pe toţi clienţii noştri că pentru a-i proteja am luat o serie de măsuri privind distanţarea socială, în scopul limitării răspândirii Covid-19. Depunem toate eforturile ca intervenţiile noastre să se desfăşoare în condiţii sigure, în conformitate cu măsurile de siguranţă recomandate de autorităţi, precum şi cu cele decise şi aplicate la nivelul întregului Grup E.ON.

Reprezentanţii noştri sunt echipaţi cu măşti şi mănuşi de protecţie de unică folosinţă pe toată durata intervenţiei şi se vor asigura că păstrează distanţa de siguranţă recomandată faţă de celelalte persoane. De aceea, rugăm clienţii să permită accesul specialiştilor companiilor E.ON în locuinţă, aceştia fiind instruiţi să respecte cu stricteţe regulile de protecţie sanitară.

Totodată, activităţile de bază – dispecerat, intervenţii pentru soluţionarea incidentelor şi deranjamentelor la reţelele de gaze naturale şi de energie electrică, precum şi mentenanţa sistemului de distribuţie – sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie.

Echipele noastre sunt gata să intervină acolo unde este nevoie pentru a ne putea desfăşura în condiţii normale activităţile de zi cu zi, atât noi, consumatorii casnici, dar mai ales spitalele, centrele de carantină, instituţiile administrative ale statului, agenţii economici din sectorul alimentaţiei publice, companiile farmaceutice şi de produse medicale.

Împreună îi protejăm pe cei dragi!

În această perioadă, cu toţii avem grijă să: păstrăm o distanţă sigură (2 metri) faţă de cei din jur; să ne spălăm pe mâini, minim 20 de secunde.

De asemenea, clienţii sunt rugaţi să ne anunţe dacă se află în izolare la domiciliu.

Totodată, compania a luat decizia de a suspenda temporar toate activităţile care implică contactul direct cu clienţii, aceştia având la dispoziţie o serie de canale de comunicare alternative pentru obţinerea de informaţii şi efectuarea de diverse operaţiuni.

Astfel, activitatea de procesare a cererilor de racordare la reţea şi de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului Delgaz.ro.

Compania Delgaz Grid, compania de distribuţie a Grupului E.ON, asigură în continuare funcţionarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgenţă şi a echipelor de intervenţie. În cazul în care simt miros de gaz, clienţii pot apela numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 şi 0265 200 928. Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienţii pot suna la numerele de telefon: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 şi 0232 200 432.

Totodată, clienţii ne pot contacta oricând:

> apelând Call Centerul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. De asemenea, consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00;

> prin e-mail, la serviciiclienti@eon-romania.ro;

> prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operaţiuni legate de contul personal; clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;

> prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată;

> prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziţie de companie pot fi găsite accesând Eon.ro/servicii-online.

Mulţumim clienţilor noştri pentru înţelegerea şi responsabilitatea de care dau dovadă în această perioadă specială. (Comunicat de presă)

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

SUMARUL EDIȚIEI