La Fălticeni, „Vestigii ale trecutului“

Într-un proiect comun, școli din 3 țări Colegiul Agricol Fălticeni este, în perioada 8-12 martie, gazda unei întâlniri de proiect european, la care participă școlile-partenere din Italia, Turcia și România. Proiectul se derulează în cadrul progra-mului Commenius 1, parteneriate școlare, și este în cel de-al doilea an de desfășurare. Titlul său este „Vestigii ale trecutului”, presupunând un studiu complex, cu implicarea unor profesori de specialități diferite (istorie, geografie, arheologie, paleontologie, folclor, lingvistică). Elevii au posibilitatea de a-și îmbunătăți cunoștințele în aceste domenii sau să afle metode și mijloace noi de lucru pentru prelucrarea și studierea vestigiilor. Până la această întâlnire, elevii și profesorii au realizat vizite de lucru în zonă, studiind relicve găsite, făcând fotografii și mici filme etc.
 

La deschiderea manifestărilor, au participat și primarul municipiului, ing. Vasile Tofan, prof. Magda Grigoraș, responsabil cu proiecte europene, din partea IȘJ. Mihai Vitcu, directorul colegiului. De la coordonatul de proiect pentru partea română, prof. Maricela Tuchiac, am aflat că întâlnirea „este foarte importantă pentru că elevii vor promite partenerilor cele mai impor-tante activități derulate de ei încă din septembrie; la rândul lor, oaspeții își vor prezenta și ei activitățile. Se vor finaliza o pagină WEB și o revistă comună, în care vor fi prezentate elementele avute în vedere când au gândit obiectivele proiectului”. Partenerii vor vizita muzee, Cetatea de Scaun a Sucevei, mănăstirile ctitorite de Ștefan cel Mare.

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

SUMARUL EDIȚIEI