Pentru ca şoferii de camioane să nu mai insiste să circule pe podul provizoriu de la Milişăuţi, DRDP Iaşi a fost nevoită să realizeze şi o simulare video a rutelor ocolitoare.
DRDP Iaşi a anunţat că a început demolarea suprastructurii podului de pe DN 2H, km 4+776, de la Milişăuţi, aceasta constituind prima etapă a lucrărilor de reabilitare, şi a reamintit că, începând de joi, „podul a fost închis total circulaţiei”, iar traficul uşor destinat riveranilor se poate efectua pe varianta provizorie peste albia râului Suceava realizată cu tuburi din beton precomprimat.
Pentru că s-a constatat că mulţi şoferi de camioane ignoră semnalizarea rutieră prin care sunt îndemnaţi să circule pe rute ocolitoare, DRDP Iaşi a luat decizia de a monta parapete din beton care să limiteze accesul autovehiculelor mari.
Totodată, a fost realizată şi o animaţie video prin care se prezintă rutele ocolitoare.
Traficul uşor destinat riveranilor (MTMA < 3,5 t) va fi deservit de o variantă provizorie peste albia râului Suceava.
Astfel, rutele ocolitoare pentru autovehiculele cu MTMA peste 3,5 tone, după închiderea totală şi dezafectarea podului de pe DN 2H, km 4+776, Milişăuţi, judeţul Suceava, în vederea reabilitării, sunt:
> Milişăuţi – Rădăuţi şi retur: DN 2H, km 0+000 inters. DN 2, km 457+100, Iacobeşti – DN 2 (Româneşti – Bălcăuţi) – inters. DN 2, km 471+785 cu DN 17A, km 83+315 – Bălcăuţi – DN 17A (Dorneşti – Rădăuţi);
> Solca – Rădăuţi – Suceava şi retur: DN 2K (Solca – Milişăuţi) inters. DN 2H, km 7+000 – DN 2H (Milişăuţi – Rădăuţi) – DN 17A (Dorneşti – Bălcăuţi) – DN 2 (Bălcăuţi – Româneşti – Suceava). (N.B.)
Comentarii