Ieri, la Siret

S-au semnat contractele pentru tronsoanele Siret – Suceava şi Suceava – Paşcani ale autostrăzii A 7

Preşedintele CJ Suceava, Gheorghe Flutur, primarul Sucevei, Ion Lungu şi primarul oraşului Siret, Adrian Popoiu, au participat, ieri, la Siret, la semnarea contractelor pentru realizarea studiilor de fezabilitate şi a proiectelor tehnice pentru tronsoanele Siret – Suceava şi Suceava – Paşcani ale autostrăzii A7.

 Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava a declarat că semnarea acestui contract oferă o altă perspectivă de dezvoltare a zonei.

„Astăzi s-a parafat contractul pentru 101 km de autostradă pe teritoriul judeţului nostru, până la Paşcani. Acest lucru dă o altă perspectivă de dezvoltare a întregii zone a Bucovinei, pornind de la Siret. Orice primar, orice om care doreşte să se gândească ce îl aşteaptă în viitor trebuie să fie mai optimist şi să spere că această legătură între Suceava şi capitala României în următorii ani este posibilă pe un drum modern, să faci 4-5 ore până la Bucureşti” a spus Flutur.

El a arătat că realizarea investiţiei înseamnă dezvoltare economică, înseamnă întoarcerea tinerilor care să lucreze acasă, înseamnă turism, „înseamnă punerea în valoare a acestei minunate zone unde este Ierusalimul neamului românesc: Putna”.

 „Intersecţiile lui A7 vor fi la Suceava cu A14, la Paşcani cu A8 Iaşi – Tg. Mureş, iar la Bacău cu A13 Bacău – Braşov. Astea sunt lucruri curajoase pentru zona Moldovei care, din păcate, 30 de ani a fost ocolită de dezvoltarea infrastructurii mari. Eu personal mă suflec, îmi pun cizme de cauciuc şi vreau să fiu pus la treabă pe acest tronson de autostradă” a spus Flutur.

Flutur a menţionat că a solicitat ca A7 să fie introdus în programul de rezilienţă al UE, ceea ce înseamnă că trebuie respectate termene foarte strânse în finalizarea proiectului.

El a spus că autostrada începe din PTF Siret, traversat de circa 700.000 de autovehicule anual, unde există şi un proiect cu finanţare europeană de 10 milioane de euro pentru modernizarea punctului vamal, şi a subliniat că se iniţiază discuţiile cu partea ucraineană pentru stabilirea detaliilor privind amplasarea punctului de trecere a frontierei aferent A 7.

Reamintim că asocierea Search Corporation – Egis International SAS – Egis România SA a câştigat licitaţiile pentru elaborarea studiilor de fezabilitate şi a proiectelor tehnice pentru drumul expres Paşcani – Suceava şi Suceava – Siret.

Durata contractului este de 24 luni, din care 4 luni pentru realizarea studiului de fezabilitate; 6 luni pentru proiectul tehnic de execuţie; 4 luni pentru servicii de asistenţă tehnică în pregătirea procedurilor de achiziţie a contractului de lucrări şi în obţinerea finanţării europene. (N.B.)

2 Comentarii

  1. Mugur_Ciumica says:

    Iată cum și cu ce trebuie citit anunțul dat pe goarnă de fabulistul Flutur,ca garnitură la lopata de kkt cu sos de limbă cu care a ieșit,din nou,la interval:
    https://www.economica.net/doua-noi-drumuri-expres-pascani-suceava-si-suceava-siret-cnair-a-semnat-contractele-pentru-studiile-de-fezabilitate_189604.html
    In linii mari, dar și in linii mici, se vede clar că este vorba doar despre niște amărâte studii de fezabilitate,că Flutur nu a semnat nimic, în afara unei regii ieftine,de vodevil pedelesc,că poza sa penibilă cu traseul îngroșat al unui drum ce ar sugera o autostradă seamănă binișor cu ,să zicem,următoarele posibile alăturări:
    1. Domnul poet ,memorialist,eseist,scriitor acoperit și milițian descoperit Vasile Cerlincă,un preten al domnului Flutur,alături de premiul Nobel pentru Literatură pe anul 2020.
    2. Asocierea Emil Ursu&Ion Gâză_und_Sohn alături de statueta premiului Oscar pentru efecte secundare la Festivalul Medieval 2020 precum și pentru coloana sonoră de la pogo-pogo of BRC,tema muzicală ”Micțiunea Reacțiunii”,by Lunea Amară.
    3. Vanghelie,fostul primar al sectorului V,pozat împreună cu președintele SUA,dupe metoda cunoscută,a alăturării celor două efigii ale democrației – Trump și Vanghelie, la mic dejun cu rugaciune.

    Ar mai fi util,acuma cât mai e proaspătă lopata cu subprodusul rezultat din îngurgitarea unei cantități exagerate de corcodușe pedeliste,să se mai adauge la lectură această știre publicată de HOTNEWS,nu de alta,dar să nu existe dubii cu privire la obiectivitate și afiliere la UM-uri:

    https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23616155-drula-usr-autostrada-mures-iasi-nu-beneficia-fonduri-europene-urmatorul-program-operational-european-care-sunt-singurele-doua-proiecte-vor-putea-finantate.htm

    Și,tot de-acolo,iaca:
    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24218441-cand-vor-gata-fapt-autostrazile-comarnic-brasov-sibiu-pitesti-ludovic-orban-spunea-ianuarie-5-ani-dar-planul-schimbat-acum-autostrada-unirii-nu-apare-planul-marilor-investitii-finantat-anul-viitor.htm

    In fine,pentru a înțelege temeiul solid al mărețelor realizări fluturiste din acești ani de mandat plin de succesuri,iaca ceva absolut tulburător! Garantez că merită să vă uitați la pozițiile 41 de pe grafic,la 40 și 23… Faceți singuri corelații,vedeți în siajul cui a ajuns/rămas județul Suceava/Bukowina,cam pe unde o să vă ducă,din nou,cel mult două poziții mai jos,același domn care se pozează lângă grafice și hărți confecționate in studioul foto-video al SJU Suceava…
    https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-24269496-trei-indicatori-care-arata-unde-mai-buna-viata-salariatior-din-romania-topul-judetelor-vulnerabile.htm
    Spor la lucru,tovarăși!

  2. Este un..drum expres..și nu autostradă stimabililor! Nu mințiți ..,,boborul cu televizorul,,..este un studiu,până la realizare……20,30,40 de anișori

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

SUMARUL EDIȚIEI