Aglomeraţie de roţi

Se vorbeşte din ce în ce mai des, mai apăsat, în contre, despre nevoia de parcări în municipiul Suceava. Despre parcările viitorului, supraterane, supraetajate (cândva se vorbea şi despre cele ale viitorului subterane, ori despre cele ale viitorului de la capăt de târg, în care veneticii să-şi lase automobilele spre a se înghesui apoi în autobuze). Categoric, e nevoie de ele în oraş, deşi cele două subterane din buricul său par a fi folosite mai mereu sub capacitate. E nevoie de ele în cartiere, e nevoie peste tot, căci demult oraşul a rămas mic faţă de numărul autovehiculelor de tot felul ale localnicilor (se ştie că unii, cu stare, posedă mai multe şi ce te faci când, bunăoară, pe o străduţă din Zamca, tre’ să se parcheze – dincolo de limuzina scumpă, singura adăpostită într-un garaj – autoturismul lui de toate zilele, cel al ei de toată ziua, cel al liceanului major, plus cel de teren, al familiei, pentru weekend?!); pe multe străzi nu mai vezi trotuarele decât, poate, într-o duminică frumoasă, când juma’ de oraş e plecat pe coclauri. Până şi parcarea de la sediul municipalităţii e neîndestulătoare, căci dacă vii cu treabă acolo pe roţi, rişti să fii poftit afară, în stradă (unde te paşte o amendă!), fiindcă înăuntru nu se încap autoturismele angajaţilor. Aşa că ai de ales: ori vii fără, ori staţionezi în… cea mai apropiată parcare cu plată a primăriei. De fapt, nu prea ai de ales. Plus că aşa se întâmplă şi la alte instituţii: şi parcările lor sunt exclusiviste.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: