CJ Suceava a aprobat începerea proiectării drumului de mare viteză Suceava – Botoşani

> Gheorghe Flutur: Această autostradă deschide o perspectivă foarte puternică zonei Suceava – Botoşani

Consiliul Judeţean Suceava a aprobat, joi, finanţarea studiului de fezabilitate pentru realizarea drumului de mare viteză Suceava – Botoşani, proiect care va fi coordonat de Consiliul Judeţean Suceava, în cadrul asocierii cu CJ Suceava şi primăriile Suceava şi Botoşani.

„Ne asumăm să implementăm un proiect important, prelungirea autostrăzii A 7 pe Suceava – Botoşani” a spus Gheorghe Flutur, preşedintele administraţiei judeţene.

El a menţionat că, la începutul anului, CJ Suceava s-a asociat cu CJ Botoşani şi primăriile Suceava şi Botoşani pentru proiecte mari, unul dintre acestea fiind prelungirea autostrăzii A 7 pe ruta Suceava – Botoşani.

Acest tronson de autostradă va avea o lungime de 19,5 kilometri şi va lega centura municipiului Botoşani din zona pădurii Baisa cu nodul de autostradă de la Plopeni.

„Leagă centura Botoşani cu nodul de autostradă” a precizat Flutur.

El a menţionat că pentru autostrada A 7 a fost stabilită varianta finală pe tronsonul Paşcani – Suceava, fiind descărcări în zona aeroportului, pe DN 29.

„Este important să avem documentaţia făcută, să putem merge la finanţare” a spus Flutur, care a menţionat că, la fel ca în cazul centurii de la Gura Humorului, se câştigă timp. El a menţionat că la varianta de ocolire Gura Humorului documentaţia este aproape gata, iar dacă se lăsa proiectul în gestionarea CNAIR „mai dura un an”.

„Această construcţie în regim de autostradă deschide o perspectivă foarte puternică. Distanţa Suceava – Botoşani va fi de aprox. 10-15 minute cu maşina” a spus Flutur.

El a arătat că zona are peste 300.000 locuitori şi devine un pol de dezvoltare care ar putea fi luat în calcul la fel ca Iaşiul.

„Va fi o zonă dinamică de dezvoltare între Suceava şi Botoşani. Pot fi multe investiţii dacă ai infrastructură de transport rapid” a spus Gheorghe Flutur care a menţionat că va putea fi aplicat modelul de dezvoltare Timişoara – Arad sau Galaţi – Brăila. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: