Pentru a putea obţine finanţare prin PNRR

A 7 ar urma să fie „autostradă verde”

> Astfel, ea ar urma să fie prevăzută cu perdea forestieră şi staţii de încărcare pentru autovehicule electrice

Ministerul Transporturilor face cunoscut că încearcă să găsească argumente pentru a putea finanţa prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) autostrada A 7 Ploieşti – Paşcani şi, în consecinţă, propune ca aceasta să corespundă conceptului de „autostradă verde”, care să se înscrie în cerinţele europene pentru PNRR.

Potrivit documentaţiei CNAIR, autostrada va avea, în premieră, un culoar de expropriere de 100 de metri lăţime de la un standard de 70 metri, astfel încât să permită ca infrastructura secundară să poată fi transformată în pistă de biciclete, va avea perdea forestieră, dar şi staţii de încărcare pentru maşini electrice, potrivit informaţiilor transmise Economedia.ro.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a explicat că pentru autostrăzi cum e A7 se vor prevedea perdele forestiere, staţii de încărcare pentru maşini electrice, în parcări, şi centre de întreţinere, care sunt incluse încă din faza de proiect tehnic.

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Cristian Ghinea, a declarat că proiectul A7 face parte din pachetul PNRR propus Comisiei Europene.

Primul lot scos la licitaţie pentru execuţie, Ploieşti – Buzău,  va fi avansat în luna mai, iar punctajul cel mai mare îl vor avea ofertele care asigură predarea în 18 luni, faţă de termenul stabilit de 24 de luni. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: