Finanţele Publice sucevene, mai multe documente acceptate pentru aprobarea înregistrării de la distanţă

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Suceava anunţă că aprobarea înrolării în mediul electronic în Spaţiul Privat Virtual (SPV) a persoanelor fizice care se înregistrează cu nume utilizator şi parolă se realizează prin identificarea cu numerele atribuite unor noi documente. Potrivit purtătorului de cuvânt Oana Violeta Apetrea, în cauză sunt notificarea privind destinaţia sumei de 2% sau 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii şi din pensii, pentru susţinerea entităţilor nonprofit şi unităţilor de cult, notificarea privind nedepunerea în termen a declaraţiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii şi de notificarea privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă de către persoana fizică sosită în România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile. La acestea se adaugă notificarea privind nedepunerea în termen a declaraţiei de venit şi notificarea privind nedepunerea la termen a declaraţiei de impunere. „Anterioarele documente rămân valabile” a precizat Oana Violeta Apetrea.

Spaţiul Privat Virtual este uşor de accesat, direct din site-ul Anaf.ro, este gratuit şi disponibil 24 de ore din 24. SPV este un serviciu destinat atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică. Acesta permite obţinerea informaţiilor privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ-fiscale. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică ca şi cele comunicate prin poştă sau la ghişeu. Contribuabilii, persoane fizice sau juridice, care deţin certificat digital calificat, pot solicita înregistrarea ca utilizator SPV. Persoanele fizice, care nu deţin un certificat digital calificat, pot solicita înregistrarea şi pe bază de nume de utilizator şi parolă. Pentru acestea, în vederea înregistrării în SPV, fără a mai fi necesară deplasarea pentru autentificare la sediile ANAF, există posibilitatea opţiunii ca autentificarea să se realizeze în mediul electronic, în baza unor documente emise de Ministerul Finanţelor Publice şi/ sau ANAF.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: