> Depunerea cererii pentru actul de identitate sau viza de reşedinţă se face doar pe bază de programare online
Primăria Municipiului Rădăuţi a informat că Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor şi-a reluat activitatea începând din data de 2 iunie.
Potrivit sursei citate, activitatea cu publicul a fost sistată în perioada 21 mai – 1 iunie 2020, ca urmare a faptului că un angajat din cadrul instituţiei a fost depistat pozitiv la testarea Covid-19. Prin urmare, în baza anchetei epidemiologice declanşate de DSP Suceava, s-a dispus intrarea în izolare a tuturor angajaţilor serviciului.
De menţionat că depunerea documentaţiei necesare se face în baza unei programări online. Astfel, depunerea cererii pentru actul de identitate sau viza de reşedinţă se face doar pe bază de programare on-line, pe site-ul Evp-radauti.ro. Documentele se vor elibera la ghişeul nr. 2, în intervalul orar 8.30 – 16, de luni până vineri. Accesul în sediu va fi permis numai la ora programată.
Triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măştii de protecţie şi dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii.
Sursa recomandă, pentru cei care au posibilitatea, listarea cererii şi completarea acesteia înainte de a veni la sediu (semnarea se va face doar în faţa personalului instituţiei). În ceea ce priveşte audienţele, acestea se vor desfăşura online, prin intermediul adresei de e-mail spclep@primariaradauti.ro. (N.B.)
Comentarii