> Gabriel Lemnariu le recomandă colegilor din Asociaţia „Produs în Bucovina” să investească, întrucât o perioadă de criză poate fi transformată într-o oportunitate
Laktotrio gestionează în timp real toate canalele de vânzări printr-un sistem integrat, furnizat de Senior Software. Producătorul de lactate din Suceava implementează SeniorERP pentru gestionarea resurselor şi a fluxului de date, integrată cu o nouă platformă e-commerce pentru vânzări online. Astfel, Laktotrio va obţine vânzări mai mari la costuri mai mici şi un traseu mai scurt spre consumatorul final.
Membru al Asociaţiei „Produs în Bucovina”, producătorul brânzeturilor Laktotrio, comercializate în peste 500 de magazine fizice, a decis să îmbunătăţească strategiile de business şi să optimizeze gestionarea resurselor prin investiţii în tehnologie.
În acest sens, Laktotrio a ales din portofoliul Senior Software soluţia SeniorERP – pentru gestionarea resurselor, cu implementare 100% remote şi platforma E-commerce – pentru creşterea vânzărilor în zona de online. Astfel, la finalizarea proiectului, toate canalele de vânzări vor fi gestionate în timp real, într-un sistem integrat.
„Ne aşteptăm să reducem din operaţiunile manuale repetitive care sunt predispuse erorilor şi consumatoare de timp, să avem o gestionare mai bună a resurselor şi să optimizăm procesarea comenzilor. Aşadar, la final de proiect, toate comenzile, fie că vorbim de cererile venite prin agenţii de vânzări, fie că vorbim de cele intrate prin magazinul online, se vor duce direct în soft şi prelucrarea acestora se va face imediat. Informaţia va circula mult mai uşor, acurateţea datelor va fi mult mai bună, iar noi vom putea monitoriza toate activităţile şi, astfel, obţinem un control mult mai mare asupra afacerii” a declarat Gabriel Lemnariu, director general Laktotrio.
Alegerea platformei E-commerce a venit şi din dorinţa echipei Laktotrio de a urma trendul din piaţă, tot mai mulţi consumatori îndreptându-se spre cumpărăturile online, inclusiv pe segmentul industriei alimentare. Odată dezvoltat şi magazinul online, producătorul va reuşi să scurteze lanţul alimentar şi să obţină vânzări mai mari la costuri reduse, prin reducerea numărului de intermediari din etapele comercializării.
„SeniorERP şi platforma E-commerce reprezintă soluţia de viitor care asigură succesul pentru producători, acel lanţ scurt necesar în industria alimentară. Să ajungi direct la consumatorul final, fără intermediari – este visul oricărui producător.
Platforma E-commerce ne ajută să ajungem la clienţi mult mai rapid, cu nişte costuri mult mai mici şi având o vizibilitate mult mai bună a companiei şi a produselor pe piaţă. Clienţii vor putea transmite comenzile electronic, acestea fiind centralizate automat şi trimise direct în sistem pentru picking. Avem nevoie de vizibilitate şi platforma E-commerce, cu posibilităţile multiple de promovare pe care le include, ne poate oferi acest lucru. În online, un producător, fie el şi mic, dacă îşi face treaba corect, se poate lupta cu arme egale cu orişicine. Acolo nu mai vorbim de spaţiul din raft, de bani alocaţi pe vânzări etc.” a adăugat directorul general Gabriel Lemnariu, care este şi preşedintele Asociaţiei „Produs în Bucovina”.
Conducerea companiei Laktotrio consideră că o perioadă de criză poate fi transformată într-o oportunitate, motiv pentru care a ales să investească în soluţiile Senior Software, lansând totodată un apel către producătorii din România.
„Nu îmi este frică să investesc, chiar şi în aceste condiţii vitrege, şi recomand colegilor să facă la fel. Vrem să trecem munţii cu Senior Software şi să fim prezenţi la nivel naţional, pentru că este un furnizor capabil să implementeze un astfel de proiect. Fiecare dintre noi trebuie să investească în tehnologie, după posibilităţi. Recomand colegilor din Asociaţia «Produs în Bucovina» şi tuturor producătorilor din România să se axeze pe oportunităţi în această perioadă: să investească în utilaje, softuri şi oameni” a adăugat preşedintele Asociaţiei „Produs în Bucovina”. (N.B.)
Comentarii