Casa Judeţeană de Pensii preia cererile de deschidere a drepturilor de pensie în format electronic sau telefonic

Directorul executiv al Casei Judeţene de Pensii (CJP) Suceava, Constantin Boliacu, a anunţat, prin intermediul unui comunicat de presă, că, din motive de siguranţă medicală legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu coronavirus, Casa Judeţeană de Pensii Suceava a sporit numărul de servicii oferite electronic sau telefonic.

Astfel, începând cu data de 18 martie 2020, pe toată durata decretării stării de urgenţă, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail.

Pentru asigurarea condiţiilor necesare pentru buna desfăşurare a activităţii de înregistrare electronică, au fost alocate următoarele numere de telefon şi de e-mail, destinate acestei operaţiuni: 0759 429291 sau 0230/210743 interior 112; e-mail: pensii.suceava@gmail.com sau suceava@cjpsv.ro.

Sursa precizează că procedura de lucru pentru înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie va fi următoarea:

– numerele de telefon/ adresele de e-mail la care se poate face înregistrarea cererii de pensionare sunt afişate de site-ul CJP Suceava;

– preluarea datelor personale de către salariaţii CJP Suceava se efectuează telefonic sau prin e-mail; se vor solicita toate datele personale necesare înregistrării cererii, inclusiv a numărului de telefon al solicitantului;

– comunicarea numărului de înregistrare solicitantului – prin telefon/ e-mail.

Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta cu documentaţia, în original (carte de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de HG. nr.257/2011 – normele de aplicare a Legii nr. 263/2010) şi în copie (certificat naştere, certificat căsătorie, act de identitate, carte de muncă), documentaţie necesară stabilirii drepturilor de pensie, care va fi depusă în plic sigilat la sediul CJP Suceava.

Comunicatul mai menţionează că, în perioada sus-menţionată, în situaţia copiilor urmaşi care îndeplinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la data expirării stării de urgenţă. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: