Printr-un proiect cu finanţare europeană de 2,7 milioane de lei

O firmă din Sibiu va realiza digitalizarea Primăriei Suceava

 Primarul Sucevei, Ion Lungu, a anunţat, joi, că o firmă din Sibiu s-a prezentat la licitaţia pentru proiectul de digitalizare a Primăriei Suceava.

El a spus că firma Sobis Solution SRL din Sibiu a depus ofertă pentru această licitaţie de 2,7 milioane de lei.

„Sper să fie o firmă serioasă, iar firma să fie eligibilă, în aşa fel încât să putem să trecem la implementarea proiectului” a spus Ion Lungu.

Implementarea proiectului va duce la simplificarea procedurilor administraţiei locale şi reducerea birocraţiei.

Primul obiectiv specific prevede implementarea unor măsuri de simplificare a procedurilor administrative pentru cetăţeni, în corespondenţă cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back-office, adică adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor, cât şi front-office.

Al doilea obiectiv specific presupune dezvoltarea cunoştinţelor şi abilităţilor personalului din cadrul Primăriei Municipiului Suceava, în vederea sprijinirii măsurilor vizate de proiect fiind avută în vedere formarea/ instruirea, evaluarea/ testarea şi certificarea competenţelor/ cunoştinţelor dobândite pentru 70 de persoane din cadrul grupului-ţintă, în ceea ce priveşte simplificarea procedurilor.

Obiectivul general al serviciilor de instruire îl constituie familiarizarea persoanelor din grupul ţintă cu implicaţiile simplificării procedurilor administrative.

Proiectul prevede implementarea portalului de servicii către cetăţeni şi digitalizare pentru diferite fluxuri de procese ce vor fi realizate în special online, retrodigitalizarea arhivei istorice relevante proiectului prin scanare şi indexare, dar şi dotarea cu echipamente de scanare, comunicaţii, servere, notebook, multifuncţională, echipamente coduri bare, calculatoare desktop pentru funcţionarii participanţi la fluxurile digitale.

Proiectul mai prevede actualizarea sistemului de management documente cu funcţii şi module noi prin gestiune arhivă fizică şi electronică, centru de scanare, comunicare electronică pentru management.

Durata proiectului este de 24 de luni. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: