Oameni de afaceri din Botoşani şi Oradea se alătură grevei pentru autostradă

Doi antreprenori din Botoşani şi Oradea se alătură grevei iniţiate de suceveanul care a construit singurul metru de autostradă din Moldova şi vor opri munca în 15 martie, la ora 15, timp de 15 minute. Cei doi au răspuns provocării lui Viorel Cataramă, care susţine demersul lui Ştefan Mandachi.

Omul de afaceri Dumitru Bălan, din Botoşani, a răspuns, miercuri, provocării lansate de proprietarul Grupului de firme Elvila, Viorel Cataramă, şi susţine demersul antreprenorului Ştefan Mandachi, suceveanul care a construit primul şi singurul metru de autostradă din Moldova. Astfel, firmele conduse de Bălan vor întrerupe munca în 15 martie, timp de 15 minute.

Printre firmele deţinute de Dumitru Bălan care vor întrerupe munca se numără şi cea de transport public de călători.

„Am văzut provocarea şi achiesez la cele spuse de dl Cataramă. Categoric susţin acest demers şi cred că orice om de bună-credinţă se solidarizează cu cele spuse de dl Cataramă şi cu demersul dlui Mandachi de la Suceava. Am să opresc lucrul în 15 martie, timp de 15 minute, deşi mie îmi este mai greu, pentru că obiectul principal de activitate la mine îl reprezintă transportul public local de persoane în municipiul Botoşani şi în zonele limitrofe. Eu am un orar, dar am să încerc să opresc lucrul şi să stârnesc oprobriul călătorilor şi am să opresc activitatea. În acea perioadă, un sfert de oră, vom sta şi ne vom odihni să vedem cine ne bagă în seamă” a declarat, pentru corespondentul Mediafax, omul de afaceri Dumitru Bălan.

Antreprenorul din Botoşani spune că lipsa infrastructurii a condamnat judeţul Botoşani la nedezvoltare timp de mai bine de 30 de ani.

„Există un singur drum european care face legătura cu Iaşiul, dar de la Târgu Frumos şi până la noi, la Botoşani, este un drum care cred că arăta mai bine în timpul celui de al Doilea Război Mondial. E un drum foarte prost, noi nu avem legătură pe linie economică şi pe linie de infrastructură cu restul ţării. De la noi la Târgu Frumos sunt cam 77 – 78 km. De asemenea, dacă se pune problema să ne racordăm cu Vestul, la fel, legătura este un drum naţional care este de la Suceava şi merge spre Bistriţa. Din acest motiv suntem şi într-un stadiu atât de slab de dezvoltare. Noi suntem cu acelaşi drum, de 30 de ani mergem pe drumul lui Ceauşescu” a mai spus Dumitru Bălan.

Şi omul de afaceri Daniel Costaş, care controlează o firmă de distribuţie a pieselor de schimb destinate camioanelor, în Oradea, a acceptat provocarea lansată de Viorel Cataramă şi va întrerupe şi el activitatea timp de 15 minute, în 15 martie, deşi este sceptic că se va rezolva problema autostrăzilor.

Daniel Costaş a declarat, miercuri, corespondentului Mediafax, că toţi colegii săi care lucrează în consultanţă, reparaţii, vânzări vor opri activitatea timp de 15 minute.

„Accept provocarea dlui Cataramă şi vom întrerupe activitatea 15 minute în data de 15 martie, la ora 15. Noi facem import şi distribuţie piese de schimb pentru camioane, semiremorci sau autobuze, astfel încât toţi colegii mei care lucrează în consultanţă, reparaţii, vânzări se vor opri 15 minute. Eu sunt puţin mai sceptic faţă de alţii şi cred că actuala conducere a ţării, aşa cum nu a făcut nimic pentru construirea de autostrăzi, deşi au cerut şi cei de la Dacia şi cei de la Ford şi alţii, e puţin probabil să facă. Noi asta putem face, un astfel de protest este în puterea noastră, dar decizia e de partea lor” a spus Costaş.

Compania Premium Part, condusă de Daniel Costaş, a fost înfiinţată la Oradea, în anul 2008, şi are 35 de angajaţi.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: