Economistul sucevean Luminiţa Chihai s-a lămurit cum s-a plasat Suceava pe locul 13 în topul Forbes pentru atractivitatea mediului de afaceri:

A contribuit mult „tranzacţia uriaşă” făcută de Betty Ice cu Unilever

Economistul sucevean Luminiţa Chihai, coordonator de politici fiscale în cadrul Organizaţiei Judeţene Suceava a Pro România, a prezentat, marţi, motivele care au dus la plasarea pe locul 13 în topul Forbes a municipiului Suceava în ceea ce priveşte atractivitatea mediului de afaceri.

Ea a spus că a citit cu surprindere despre acest loc onorant şi că dorit să afle care au fost criteriile care au condus la plasarea municipiului Suceava pe acest loc.

Potrivit Luminiţei Chihai a contat foarte mult „tranzacţia uriaşă” făcută de Betty Ice cu Unilever.

Ea a adăugat că a doua mare cauză este „profitul uriaş” făcut de Iulius Mall, cu o cifră de circa 98 de milioane de lei.

www.romanidecentenar.ro

Chihai a menţionat că un alt criteriu a fost obţinerea titlului de destinaţie europeană de excelenţă pentru municipiul Suceava în cadrul unui proiect al CJ Suceava.

Luminiţa Chihai a anunţat că va realiza o analiză SWOT a mediului de afaceri din Suceava şi va acorda consultanţă absolut gratuită mediului de afaceri sucevean, în special pentru start-up-uri. (N.B.)

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: