Actriţa Cate Blanchett critică reţelele de socializare

Cate BlanchettActriţa australiană Cate Blanchett, câştigătoare a două premii Oscar, a criticat într-un interviu recent reţelele de socializare, catalogând acest mediu virtual drept „curtea şcolii”, scrie UPI.com.  În interviul pentru Yahoo! Style în care şi-a promovat două cele mai noi filme ale sale, „Carol” şi „Truth”, actriţa a spus că evită toate reţelele de socializare şi nu înţelege obsesia oamenilor pentru acestea, chiar dacă ea crede că sunt un instrument cu un potenţial extraordinar.  Reţelele de socializare i-au făcut pe oameni să devină egocentrici şi nesiguri. Cate Blanchett, 46 de ani, a ironizat cultura selfie-ului şi dorinţa fiecăruia de a arăta lumii ceea ce face.  „Pur şi simplu nu mai suport”, a răbufnit actriţa. „Desigur că vrei ca oamenii să meargă să vadă filmul în care joci, desigur că vrei să-i faci să se bucure, însă nu mă duc să-i întreb dacă le place cum arăt”. În opinia sa, obsesia pentru „like” şi „dislike” este întru totul de nivelul de curtea şcolii, în care adulţii nu ar trebui sa se implice.  Totodată, actriţa crede că potenţialul acestui mediu digital este risipit, pentru că deseori se transformă într-o activitate distructivă.