Julia Roberts – noua imagine, mai matură, a casei Givenchy

Riccardo Tisci a ales-o pe Julia Roberts ca protagonistă pentru noua campanie a casei Givenchy cu scopul de a reprezenta atemporalitatea casei de modă franceze. Designerul, cunoscut pentru a fi revoluţionat firma Givenchy, datorită unor muze precum Madonna sau Kim Kardashian, are încredere că cea supranumită „logodnică a Americii” va atrage un public mai matur, informează online ziarul El Pais. Imaginile campaniei prezintă o Julia Roberts, 47 de ani, mai matură, cu un look mai masculin decât de obicei. „Bun venit în grup”, scrie Tisci pe Instagram. „Am decis să o prezint mai intelectual, mai serioasă, mai pură (…) Este un mod diferit, mai proaspăt şi nou de a o vedea pe Julia, mai cool şi urban, cred”, a declarat Tisci publicaţiei de specialitate WWD. Noul stil este creaţia lui Katy England, colaboratoare a lui Kate Moss, Tom Ford şi Nick Knight, printre alte nume celebre. Pentru a prezenta spiritul pe care dorea să-l transmită designerul campaniei primăvară/vară 2015, England a optat pentru un deux-pieces pantalon negru, o rochie sobră neagră cu guler şi manşete albe şi o bluză vaporoasă tot neagră, în cele trei imagini difuzate până acum. Pozele sunt semnate de celebrii fotografi Mert Alas şi Marcus Piggot.

Julia Roberts este una dintre vedetele de la Hollywood cele mai bine plătite, însă nu doar pentru filmele sale. La câştigurile ei se adaugă şi un contract profitabil încheiat cu firma Lancôme, deşi campaniile promoţionale au fost criticate pentru abuzul de Photoshop. În ce priveşte marele ecran, actriţa aşteaptă să apară filmele “The Secret in Their Eyes” în care joacă alături de Nicole Kidman şi “Money Monster”, în regia lui Jodie Foster şi cu George Clooney în calitate de coprotagonist.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: