Câte zece minute

După câteva zile de absență a tonului la telefonul fix abonat la Romtelecom, am hotărât să aflu de ce. Am sunat la începutul lui septembrie la 118932, a răspuns un bărbat și am reclamat. Acesta mi-a promis că voi fi contactat de un tehnician din zona noastră. A doua zi acela m-a sunat pe telefonul mobil, i-am explicat ce și cum și am emis bănuiala că niște săpături în zonă s-ar putea să fi rupt cablul, a promis că vine și verifică și ia legătura cu șeful de scară, și el rămas fără telefon. N-a mai venit.
 

Dumitru TEODORESCU

Ulterior, m-a contactat o domniță de la telefoane, întrebându-mă dacă nu accept racordul la cablul cu fibră de sticlă. Abia la următoarea reclamație, de data aceasta la 1234, am fost lămurit că Romtelecom nu este interesat să repare cablul vechi și că e bine să accept transferarea pe cablul cu fibră optică. Am fost de acord, astfel că o altă domniță, de data aceasta de la Botoșani, mi-a cerut în consecință codul numeric personal, promițându-mi că voi fi contactat pe telefonul mobil pentru instalarea noii legături. Între timp am avut mari probleme până am aflat că o verișoară de la Cernăuți vine în vizită și nu reușea să mă anunțe, telefonul meu fiind mut. Nu s-a întâmplat însă nimic, decât faptul că de pe factura telefonică nu mi s-a redus suma de plată corespunzător perioadei de muțenie a telefonului. Am revenit la 1234, cu permutări de legătură telefonică între „tehnic” și „comercial” și mi se ia abia acum oficial declarația că accept transferul pe fibra optică (trecuseră deja vreo 20 de zile de când nu aveam practic telefon), mi se dă un număr de înregistrare (47330502), mi se cere din nou numărul de telefon mobil, fiind asigurat că imediat… Nu s-a întâmplat iarăși nimic. Ieri, am sunat din nou la 1234. După comenzile cerute de robot, vorbesc în sfârșit cu o operatoare de la „tehnic”. Mă ascultă, dar, politicoasă, mă transferă la „comercial”. Am avut timp să aflu de la robot că „opinia ta accelerează schimbarea”, că „este posibil ca această convorbire să fie înregistrată” (ceea ce ar fi excelent, că aș avea astfel probe), dar și că „momentan toate liniile sunt ocupate, dar apelul tău este important pentru noi”… Atât de important că am așteptat zece minute pe ceas să intervină „comercialul”. Am întrerupt legătura, forțat de o situație ivită în redacție, dar am revenit. De data aceasta, timp tot de circa zece minute, n-a mai intrat nimeni pe fir. Așa că m-am apucat să scriu aceste rânduri. Mi-a luat mai mult de zece minute, dar măcar „scripta manent”. Vom vedea cu cât folos…

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: