Nimic nu-i perfect, nici chiar turismul

> Comisarii de la Protecția Consumatorilor Suceava verifică singura reclamație venită după sărbători, la adresa serviciilor oferite de o pensiune din Vama
 

Sucevenii sau turiștii străini de Suceava n-au prea avut ce reclama la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Suceava, legat de serviciile oferite lor de unitățile de cazare și alimentație publică din județ în care și-au petrecut sărbătorile de iarnă. CJPC a asigurat, pe durata zilelor libere de Crăciun și Anul nou, serviciu telefonic permanent la care persoanele lezate într-un fel s-au altul ar fi putut reclama nereguli identificate în hoteluri, moteluri, pensiuni, restaurante. Apelurile primite, circa 25 la număr, au fost însă referitoare la aspecte generale, fără specificul perioadei, cu reclamații ce vizau serviciile de telefonie, cablu TV etc. Dar, pentru că situația nu putea rămâne perfectă, ieri, comisarii CJPC au pornit spre Vama pentru a verifica singura reclamație făcută de un consumator la adresa serviciilor oferite de o pensiune din localitate. Acesta a reclamat, la începutul acestei săptămâni, că o anume ofertă a găsit pe site-ul pensiunii, când și-a făcut rezervarea pentru a petrece revelionul aici, și alta a găsit la fața locului. On-line, condițiile erau minunate, în realitate, acest turist ar fi fost cazat într-o cameră fără utilitățile așteptate, fără noptiere, fără căldură, fără apă caldă etc. Dacă reclamația este sau nu întemeiată încearcă să stabilească reprezentanții CJPC Suceava în urma verificărilor ce se derulează în prezent.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: