Cel-cu-ideea

Cum nu sunt magazine specializate numai pe produse pentru diabetici (sau pentru necesitățile altor bolnavi), prezența standurilor speciale în cadrul supermarketurilor era una nu doar lăudabilă, dar și strict necesară. Cel nevoit să consume doar alimente de acest fel, dulciuri îndeosebi, era bucuros că găsea într-un singur loc și îndulcitorul pentru cafea, și surogatul de zahăr pentru prăjituri și dulcețuri, și gemurile sau dulcețurile gata preparate, și ciocolata, și biscuiții, și napolitanele etc. Cam scumpe, ca oriunde în lumea aceasta, dar adunate într-un raion special, de unde, fiecare după poftă și putere, își cumpăra cele dorite.
 

Dumitru TEODORESCU

De o vreme încoace, „grație” probabil vreunei idei năstrușnice de marketing modern, aceste raioane au dispărut din mai toate supermarketurile (scuze celor ce le au încă…). Probabil că un „important” indicator al eficienței muncii într-un asemenea magazin este și… gradul de mișcare printre rafturile marketului. Căci, de vrei biscuiți, te duci la biscuiți și cauți de te doare capul unde sunt ascunși cei fără zahăr, de vrei ciocolată – așijderea, la fel de ți-e poftă de gem sau de dulceață dietetice… Cel ce a avut o asemenea idee este cu siguranță un om sănătos. Sau o fi vreun pensionar care are timp să cerceteze raft cu raft. Dar un om tânăr, un copil, un adolescent siliți de boală să apeleze la asemenea mărfuri nu au timp să umble până descoperă produsul căutat. Iar ce gândesc ei despre cel-cu-ideea nu este de reprodus în aceste rânduri…

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: