Vizând îmbunătățirea îngrijirii medicale sub toate aspectele

Managerul spitalului modifică statul de funcții și scoate la concurs toate posturile de șef de secție

Conducerea Spitalului Județean de Urgență Suceava a propus modificarea statului de funcții al unității prin includerea celor 24 de posturi de șef de secție și laboratoare, care vor fi disponibilizate și scoase la concurs până la 1 iulie 2011.
 

La o parte din șefii de secții contractele administrative expiră la data menționată, iar alte posturi sunt ocupate în prezent cu delegație. Managerul Spitalului, ec. Vasile Râmbu, a declarat ieri că aceste posturi nu erau trecute în statul de funcții, medicii putând fi promovați ca șefi de secții la nivel intern. „Era un fel de promovare din interior, acum creăm funcții separate, pentru a putea participa oricine și de oriunde, chiar și din afară, în specialitățile respective. Acest concurs nu vizează schimbarea unora sau a altora, ci respectarea condițiilor legale prin încheierea unor contracte administrative care să aibă ca referire contractul de management încheiat de spital cu Consiliul Județean”, a spus managerul Râmbu. Spitalul a solicitat aprobarea Ministerului Sănătății pentru a publica posturile în Viața medicală, condiție necesară pentru organizarea concursului. Vasile Râmbu spune că prin scoaterea acestor posturi la concurs nu intenționează schimbarea unor persoane din aceste funcții, ci îmbunătățirea actului medical. „Vizăm îmbunătățirea actului medical la nivelul secțiilor, care înseamnă atât îmbunătățirea serviciilor medicale, gestionarea corectă și legală a bugetului secției, cât și respectarea contractului cu CAS, încadrarea în cheltuieli, realizarea veniturilor. Nu în ultimul rând, urmărim îmbunătățirea îngrijirii medicale sub toate aspectele, pornind de la îngrijitori până la cel mai mare medic”. Directorul a adăugat, vizavi de modul în care și-au îndeplinit îndatoririle șefii de secție actuali, că are și „nemulțumiri, și mulțumiri”, precizând că „în unele secții sunt anumite aspecte care trebuie îndreptate chiar în ce privește calitatea serviciilor medicale”. El a mai spus că, în același timp, conducerea spitalului are în vedere și o reevaluare a activității asistentelor-șefe și, „în funcție de rezultate, vom decide cine rămâne în continuare sau va fi schimbat”.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: