“Când eu nu pot să vorbesc…”

> Campanie de promovare a drepturilor copilului, prin intermediul numărului 116111
 

În cadrul parteneriatului încheiat între Inspectoratul General al Poliției Române prin Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității și Asociația Telefonul Copilului a fost lansată, în luna octombrie, Campania “Când eu nu pot să vorbesc…”. Scopul acesteia vizează creșterea gradului de implicare a populației în semnalarea cazurilor de încălcare a drepturilor copilului la telefonul 116111, serviciu gratuit, gestionat de Asociația Telefonul Copilului. Sesizarea abuzurilor va permite intervenția polițiștilor, a asistenților sociali și a altor specialiști pentru rezolvarea fiecărei situații în parte. Numărul de telefon 116111 nu se substituite apelului de urgență 112, ci vine în sprijinul cetățenilor care pot primi, astfel, în plus, informații și consiliere în domeniul drepturilor copilului. La nivelul județului Suceava, campania “Când eu nu pot să vorbesc…” se desfășoară sub coordonarea Inspectoratului de Poliție Județean Suceava – Compartimentul de Analiză și Prevenire a Criminalității. În cadrul campaniei, polițiștii de prevenire au promovat „telefonul copilului“ în unitățile de învățământ și, cu sprijinul mass–media, prin intermediul a două spoturi video pentru care a fost obținut acordul în regim de campanie socială.

Print Friendly, PDF & Email

Admitere USV

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: