Viceprimarul Viorel Seredenciuc a „negociat” cu sinucigașul ca să coboare de pe panourile publicitare

Manechinii publicitari care au fost cocoțați pe două panouri din municipiu, fiind confundați de către conducătorii auto cu persoane sinucigașe, nu au fost autorizați de Primăria Suceava.
 

Viceprimarul Viorel Seredenciuc ne-a declarat că firma publicitară “a depășit specificațiile din autorizația de construcție”, riscând astfel și o amendă. Adjunctul primarului Ion Lungu a adăugat că va solicita societății comerciale beneficiare să îndepărteze manechinii de pe panourile publicitare, pe motiv că „se creează o perturbare a traficului, care s-ar putea solda cu accidente”. „Firma a încercat să-și facă o campanie publicitară ieșită din tipare. Poate din punctual lor de vedere și-au îndeplinit scopul, însă noi considerăm că nu este normal. Firma a depășit specificațiile din autorizația de construcție”, ne-a declarat Viorel Seredenciuc. Panourile publicitare se află pe Calea Unirii, aproape de Grupul Școlar Nr. 2, respectiv la ieșirea din Suceava spre Siret. Beneficiara campaniei publicitare este o firmă de construcții din Rădăuți. Panourile au fost montate săptămâna trecută și de atunci până în prezent numeroși oameni de bună-credință au apelat Serviciul de urgență 112, anunțând că „o persoană necunoscută” vrea să se arunce de pe un panou publicitar. Sâmbăta trecută, un echipaj al ISU a răspuns unui asemenea apel și s-a deplasat pe Calea Unirii pentru a convinge „sinucigașul” să renunțe la gestul necugetat. Apelul telefonic nu a fost o glumă, conducătorul auto așteptând echipajul ISU la fața locului. „La noi au fost transferate două apeluri telefonice. Unul dintre cei care au semnalat așa-zisul sinucigaș și-a dat seama, în timp util, că este de fapt un manechin”, ne-a declarat Alin Găleată, purtător de cuvânt al ISU Suceava. El a adăugat că cea de-a doua persoană care a anunțat ISU cu privire la „sinucigaș” și-a dat seama că este vorba despre un manechin publicitar abia după ce echipajul ISU a ajuns la fața locului. Ce-i drept, manechinul cocoțat este foarte bine realizat și poate fi ușor confundat cu o persoană sinucigașă, mai ales când ziua se îngână cu noaptea. Mai grav este că silueta masculină aflată la înălțime distrage în mod evident atenția conducătorilor auto care tranzitează Calea Unirii, o zonă în care de regulă se produc accidente rutiere. Beneficiarul campaniei susține că nu a văzut încă panourile publicitare care bagă spaima în conducătorii auto Manechinul cocoțat are evident menirea să atragă atenția publicului asupra panourilor pe care o firmă din Rădăuți le-a închiriat în scop publicitar. Silueta masculină atrage însă atenția trecătorilor doar asupra sa. Altfel nu se explică de ce conducătorii auto care au văzut manechinul nu au reușit să rețină numele firmei de pe panoul publicitar. Florin Cusiac, unul dintre administratorii firmei beneficiare, susține că nu apucat să vadă panourile din municipiul Suceava. El a spus că firma sa a încheiat un contract cu o societate comercială care s-a angajat să-i facă publicitate în municipiul Suceava. „Nici nu am apucat să văd panoul publicitar. Referitor la autorizarea panoului în forma existentă, adică cu manechin cu tot, trebuie să discutați cu firma care are în administrație panourile și care s-a ocupat de campania publicitară”, ne-a declarat el. Florin Cusiac ne-a spus că deocamdată nu poate să evalueze dacă panourile publicitare și-au atins scopul, întrucât au trecut doar trei zile de când acestea au fost montate în Suceava…

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: