Raportul IȘJ despre activitatea managerială:

Există directori de școli care nu cunosc legea și nici nu sunt bine informați

Disfuncții se întâlnesc la școli unde managerii lucrează “frenetic”, dar fără să obțină rezultate; „auto-justificările” lor „devin o combinație de umor, patos și ineficiență”

Raportul despre starea învățământului preuniversitar sucevean din primul semestru școlar, prezentat de conducerea Inspectoratului Școlar la reuniunea de vineri cu directorii unităților școlare din județ, a fost, de data aceasta, mai “mușcător”, la adresa unor deficiențe; și mai la obiect, am spune, punctele slabe ale educației sucevene fiind mai clar reliefate.

 

prof. Petru Carcalete

De lupa critică a conducerii IȘJ n-a scăpat nici activitatea managerială din școli, unde s-au constatat “dificultăți”. Principalul motiv al acestora, spune șeful instituției, Petru Carcalete, este, în continuare, “necunoașterea prevederilor legislative și a informației existente în domeniu”, ceea ce a determinat “decizii luate pe baze empirice”. Astfel, conducerea inspectoratului crede că multe dintre documentele de proiectare – precum planurile manageriale – “sunt elaborate stufos, cu prevederi nerelevante sau neadaptate realităților școlii”. “Aceste documente au rămas încremenite într-un format neschimbat de-a lungul anilor, nefiind adaptate și neconstituind o bază utilă de proiectare pentru activități concrete”, se spune în raportul IȘJ.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: