Iulius Group deține peste 42 ha de malluri

După Iulius Mall Cluj în 2007 și Iulius Mall Suceava în 2008, Iulius Group continuă, în 2009, pentru al treilea an consecutiv, să inaugureze proiecte sub brandul Iulius Mall. Recent, compania a deschis extinderea Iulius Mall Timișoara, care a devenit cel mai mare centru comercial de tip mall din afara Capitalei. Compania și-a consolidat astfel prima poziție în topul dezvoltatorilor și operatorilor autohtoni de malluri, ajungând să dețină 426.346 mp construiți de spații comerciale. Iulius Mall Iași, Iulius Mall Timișoara, Iulius Mall Cluj și Iulius Mall Suceava însumează o suprafață total închiriabilă de 179.662 mp și 850 de magazine.

 

Anul 2009 a surprins Iulius Group în plin proces de extindere a Iulius Mall Timișoara, o investiție de peste 60 milioane euro. Lucrările, demarate cu un an în urmă, au dublat spațiul singurului mall din oraș, care a ajuns la o suprafață construită de 177.613 mp și una închiriabilă de 64.215 mp; 310 magazine, 1.000 de locuri de parcare subterană în plus față de cele 1.500 în parcarea exterioară, food court cu o capacitate de 1.700 de persoane și 14 fast fooduri, cel mai mare hipermarket Auchan din vestul țării, acestea sunt noile coordonate ale Iulius Mall Timișoara.
Și anul 2008 a fost deosebit de dinamic pentru Iulius Group, găsind compania cu patru șantiere în execuție: construirea Iulius Mall Suceava, extinderea Iulius Mall Iași și Iulius Mall Timișoara, precum și amplele lucrări la ansamblul urbanistic Palas Iași.
Iulius Mall Suceava, cel mai tânăr mall din rețea, a fost inaugurat în noiembrie 2008, în urma unei investiții de pes-te 60 milioane euro. Hipermarketul Auchan, magazinele Bricostore și Domo, food courtul Almondo (cu 10 fast fooduri), patinoarul sezonier, Strikers Bowling Club (cel mai mare club din Suceava), terenul de fotbal în aer liber, cafenelele, cofetăriile, restaurantele și magazinele, toate au atras în Iulius Mall Suceava, în primul an de funcționare, peste 6 milioane de vizitatori.
Primul mall din România construit în afara Bucureștiului, Iulius Mall Iași, a parcurs în 2008 cel de-al doilea proces de extindere. La finalul lucrărilor, suprafața construită a crescut la 38.000 mp, în timp ce suprafața închiriabilă a ajuns la 24.000 mp. Tot în 2008, a început colaborarea Iulius Group cu Inditex, retailerul spaniol deschizând la Iulius Mall Iași reprezentanțele Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear și Oysho. Parteneriatul a continuat în acest an, Inditex deschizând la Iulius Mall Timișoara alte patru magazine.
Totalul investițiilor Iulius Group se ridică la peste 500 milioane euro, la această sumă contribuind și ansamblul urbanistic Palas, cel mai important proiect al companiei, demarat în 2007. Amplasat în centrul Iașiului, Palas presupune o investiție ce va depăși 250 milioane euro și implementează, în premieră pentru România, conceptul american „lifestyle center”. Palas integrează într-un complex urbanistic unic spații comerciale, hoteliere, o zonă rezidențială, birouri clasa A, cea mai mare parcare subterană din România (3.000 de locuri) și o grădină publică de circa 5 ha, toate pe o suprafață construită de peste 320.000 mp.
În 2011, anul inaugurării Palas, în centrul Iașiului se va regăsi atmosfera orașelor cosmopolite de pe mapamond, zona comercială din ansamblul urbanistic fiind structurată pe două modele de succes: “shopping street” și “shopping mall”. Asemeni faimoaselor bulevarde pariziene, Palas Shopping Street va fi una dintre cele mai mari colecții de magazine high-class din România. Și Palas Mall va avea în portofoliu magazine cu branduri internaționale aduse în premieră, food court, restaurante, cafenele, gelaterii, dar și o ofertă tentantă de entertainment.

Iulius Mall Iași
Inaugurare: aprilie 2000 (primul mall din rețea și totodată primul inaugurat în provincie)
Suprafața total construită: 38.000 mp
Suprafața total închiriabilă: 24.000 mp
Investiție totală: 23 milioane euro
200 spații comerciale
1.000 spații de parcare
Branduri: Adidas, Bata, Bershka, BSB, Cărturești, Cinema City, Esprit, Guara, Guess, Il Passo, Jolidon, KFC, McDonald’s, Nike, Oysho, Picioru’ Gras, Pull and Bear, Puma, Springfield, Stefanel, Stradivarius, Triumph, Zara etc.

Iulius Mall Timișoara
Inaugurare: octombrie 2005
Inaugurare extindere: noiembrie 2009
Suprafața total construită: 177.613 mp
Suprafața total închiria-bilă: 64.215 mp
Investiție extindere: 60 milioane euro
Investiție totală: 105 milioane euro
310 spații comerciale
2.500 de spații de parcare
Branduri: Adidas, Altex, Auchan, Bata, Benetton, Bershka,

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: