La deranjamente E.ON

Trei ore, de vorbă cu… robotul

Satul Climăuți, comuna Mușenița, a rămas, duminică, 28 iunie a.c., mai bine de trei ore, fără energie electrică. Iată cum au decurs întâmplările. În jurul orei 15, s-a întrerupt curentul electric. Oamenii, unii având incubatoare în priză și, marea majoritate, frigidere și/sau congelatoare, au sunat disperați la primărie, pentru a interveni la E.ON în vederea remedierii situației. Iar primarul Filip Niculaev a pus rapid mâna pe telefon și a sunat la deranjamentele E.ON. Cu ce rezultat ne-a spus chiar dl Filip Niculaev.
 

„Am apelat numărul 0230/929. Robotul spunea: <>. Am sunat de vreo 40 de ori, timp de circa trei ore, și robotul a repetat același text. Cum gospodarii din satul Climăuți erau tot mai nemulțumiți că nu se face nimic, am sunat la Inspectoratul pentru Situații de Urgență Suceava, de unde mi s-a dat încă un număr, 0235/929, tot de la Deranjamente E.ON. Am apelat și acest număr. Și a răspuns tot robotul, cu același text: <>. Poate să-mi spună cine ce-o vrea, dar eu nu cred că cel/cei care trebuie să preia apelurile la deranjamente a/au fost ocupat/ocupați trei ore cu preluarea altor apeluri. Nu pot să-i condamn pe cei de la intervenții, pentru că ei n-aveau de unde să știe ce s-a întâmplat la noi, câtă vreme nu mi-a preluat nimeni apelul. În disperare de cauză, am sunat și la Redacția ziarului <> Suceava. După ora 19, a venit curentul electric. Nu știu, poate au mai sunat și alții la E.ON, dar, de-abia după mai bine de trei ore, situația s-a rezolvat”. Într-adevăr, după apelul primarului Filip Niculaev, a intervenit și conducerea ziarului nostru în sprijinul gospodarilor din Climăuți, intervenție care, așa cum se subînțelege din spusele primarului Filip Niculaev, a avut efectul scontat. Problema cu sunatul în zadar la deranjamentele E.ON este mai veche. Tot primarul Filip Niculaev ne spunea că, chiar în comuna Mușenița, nu-i prima dată când s-a întâmplat așa. „În urmă cu vreo două săptămâni, când au fost furtuni pe aici, s-a întrerupt curentul electric în mai multe sate ale comunei, în unele parțial, în altele total. Am sunat și atunci la 0230/929, timp de peste o oră, și a răspuns robotul, cu același text. Cred că E.ON trebuie să facă ceva pentru preluarea apelurilor abonaților. Nu se poate să fim lăsați la voia întâmplării cu furnizarea curentului electric”. Problema ridicată de primarul Mușeniței este reală, gravă, cu care se confruntă, de regulă, abonații E.ON de la sate. Însă, dacă duminică, 28 iunie 2009, se întrerupea curentul electric într-o localitate urbană, probabil că cel care ar fi telefonat la 0230/929 ar fi pățit la fel ca dl Filip Niculaev. Sigur, E.ON, ca orice companie, urmărește eficientizarea activității sale. Și, probabil, printre alte măsuri aplicate, a redus și numărul personalului în vederea diminuării cheltuielilor cu salariile. Nu comentăm în niciun fel strategia companiei. Am scris aceste rânduri deoarece credem că nu este normal ca abonații unei societăți furnizoare de servicii publice, oricare ar fi ea, să fie lăsați ore în șir la voia întâmplării, mai precis, la voia robotului telefonic…

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: