Serviciu telefonic de permanență la OJPC Suceava

Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Suceava a asigurat un serviciu telefonic de permanență, operațional și în zilele de sâmbătă și duminică.
 

Astfel, sucevenii pot fi siguri că reclamațiile privind încălcarea legislației în domeniu le vor fi preluate oricând, apelând numărul de telefon 0230530876. Același număr este valabil și în cursul celorlalte zile lucrătoare, când nemulțumirile consumatorilor pot fi sesizate între orele 9 – 17, atât telefonic, dar și direct la sediul OJPC Suceava din B-dul George Enescu nr.2, bloc 7, parter.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: