Concursul Județean „Inițiativa în afaceri”, ediția a V-a

Elevii fălticeneni, tari în idei de afaceri

La Concursul Județean „Inițiativa în afaceri, ediția a V-a, desfășurat recent la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară Suceava, au fost premiate 16 din cele 25 de echipaje de elevi participante. Premiul I, în valoare de 1, 5 milioane lei, a fost obținut de echipajele de la Colegiul Agricol și Colegiul Național „Nicu Gane”, ambele din Fălticeni, fiecare realizând câte 93 de puncte pentru proiectele lor SC „Unique”, respectiv SC „Sweet Design”. Elevii de la „Nicu Gane” Fălticeni, care au realizat planul de afaceri pentru o societate numită „Greenlife”, și cei la Grupul Școlar „Mihai Băcescu” Fălticeni, pentru proiectul „Icoane bizantine”, au obținut premiul II, în valoare de 1,2 milioane lei, fiind cotate cu câte 91 de puncte. Două echipe de la Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” Suceava s-au clasat pe locul III, cu 90 de puncte, pentru planurile de afaceri SC „Netexpert”, și SC „Darini” SRL. S-au mai oferit 10 mențiuni, iar dintre școlile care le-au primit menționăm Colegiul Național de Informatică „Spiru Haret” Suceava, Grupul Școlar „Samuil Isopescul” Suceava și Colegiul Tehnic „Petru Mușat” Suceava.
 

Primele trei premii au fost acordate de Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Suceava, care a fost reprezentată la concurs de directorul general adjunct Marcel Gaftoneanu. Acesta a asigurat consultanța de specialitate pe întreaga durată a evaluării proiec-telor de afaceri. Potrivit purtătorului de cuvânt al IȘJ Suceava, prof. Laurența Hacman, proiectele premiate vor fi publicate în format electronic de către Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Suceava. Concursul „Inițiativa în afaceri” se adresează elevilor din învățământul liceal și SAM care studiază economie, educație antreprenorială sau o dis-ciplină opțională în profil economic. Echipajele formate din câte 3 elevi au avut de prezentat fiecare un proiect de afaceri, în care au trebuit să coreleze ceea ce au învățat la școală cu realitatea economică și socială, cu principiile și sistemul de funcționare a economiei de piață. Elevii au explicat cum se organizează o firmă, strategiile de produc-ție și de vânzare folosite, ei trebuind și să argumenteze dacă afacerea respec-tivă este oportună având în vedere contextul socio-economic al comunității din care fac parte.

Print Friendly, PDF & Email
Etichete: ,

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: