Campanie publicitară pe tema

„Evaluarea impactului asupra mediului“

În perioada 1-30 septembrie 2005, Agenția pentru Protecția Mediului a derulat o campanie publicitară cu tema „Evaluarea impactului asupra mediului“. Scopul acesteia a fost acela de a face înțelese noile mecanisme și importanța procedurii privind evaluarea impactului asupra mediului (EIM). Potrivit directorului executiv al Agenției pentru Protecția Mediului, Iluță Cocriș, EIM este un demers prin care se evaluează consecințele asupra mediului ale proiectelor obiectivelor cu impact. În urma acestuia, potențialele efecte negative asupra mediului sunt identificate, urmând ca apoi să se propună, dacă este posibil, măsuri de diminuare sau eliminare a acestora.
 

Totodată, evaluarea impactului asupra mediului este un proces organizat de culegere a informațiilor, acestea fiind utilizate în vederea identificării și înțelegerii efectele proiectelor propuse asupra aerului, apei, solului, faunei, vegetației, cât și a mediului social și economic. Unul din obiectivele principale ale EIM constă în implicarea publicului în stabilirea impactului asupra mediului, prin informarea, consultarea și participarea activă a acestuia, cu scopul unei transparențe mărite. În cadrul campaniei, Agenția pentru Protecția Mediului Suceava a realizat și distribuit la principalele primării din județ, la instituții de spe-cialitate, precum și la ONG-uri peste 100 de pliante cu specific.

Print Friendly, PDF & Email

Admitere USV

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: