Aproape 150 profesori doresc distincții din partea MEC

La IȘJ Suceava au fost depuse 149 de dosare ale unor cadre didactice care doresc să obțină distincții și diplome în anul 2005. Acestea au fost luate în discuție în ședința CA al IȘJ de luni, urmând ca beneficiarii să fie stabiliți în funcție de fondurile financiare ale școlilor din care fac parte. Tot în ședința CA de luni s-a stabilit comisia care va redacta criteriile ce vor sta la baza alegerii profesorilor care vor fi evidențiați.
 

Inspectoratul Școlar Județean Suceava

Începând din acest an, printr-un ordin MEC, cadrele di-dactice pot primi recompense pentru munca lor – Adresa de mulțumire publică, Diploma Gheorghe Lazăr, clasa I, II și II și Diploma de excelență. Aceste două din urmă distincții aduc profesorilor și bani în plus la salariu: 20% din suma salariului de bază primit în ultimele 12 luni, pentru Diplo-ma Gheorghe Lazăr clasa I, 15% pentru clasa a II-a și 10%, la clasa a III-a, și tot 20% din valoarea salariului de bază din ultimul an celor care primesc Diploma de excelență. Pentru a obține asemenea distincții, profesorii trebuie să îndepli-nească mai multe condiții. Astfel, pentru a primi Adresa de mulțumire, ei trebuie să fie titulari sau suplinitori cu definitivatul luat, iar cei care țin-tesc la premiul Gheorghe La-zăr, toate cele 3 clase să aibă gradul didactic I, să fi obținut și să îndeplinească anumite condiții. În ceea ce privește Diploma de excelență, pot accede la ea profesorii cu gradul I, inclusiv cei pensionari sau pensionabili, cu activitate ne-întreruptă în ultimii 25 de ani.

Print Friendly, PDF & Email

Comentariile sunt închise.

Crainou.ro nu este responsabil juridic pentru continutul textelor postate cu titlul de comentariu. Responsabilitatea pentru continutul comentariilor revine, in exclusivitate, autorilor. Comentariile nesemnate (sau neinsotite de o adresa de e-mail valida!), comentariile injurioase, calomnioase, ilegale (antisemite, xenofobe, rasiste etc.) sau fara legatura cu subiectul nu vor fi publicate!

Sumarul ediţiei: